teisipäev, 4. detsember 2012

You have to be sad sometimes, because if you aren't you forget how wonderful it is to be happy.


Jah, ma olin totaalselt unustan, mida tähendab olla õnnelik... Ja nüüd olen ma oma rõõmu taas leidnud!!! Kaks viimast päeva on olnud "elu nagu filmis".

RÕÕM NUMBER 1

Eile olin tööl... Tegin pausi, käisin netis, Ülle saatis Piletilevi lingi... Avasin... Lugesin... Rõõm minu sees kasvas ja kasvas ja kasvas ja kasvas kuni.... lause: Vanusepiirang 21 + (tähendab, siis oli see pikem lause:D)
Ma mõtlesin, et see ei saa olla nii. Ei saa juhtuda midagi sellist... Nad ei saa mulle nii teha... Ei tohi! Ei või! Ei ole võimalik! Siis oli mul küll tunne, et no mul on ikka väga suur karmavõlg kellegi ees, et kõik nii halvasti läheb.. Jüri, vahepeal autokool, siis ootus aga tuli pettuda hoopis + nipet-näpet veel... Igatahes olid mul väga hullult kurjad emotsioonid ja ma kohe kommenteerisin seda üritust, et kuidas nad saavad minuga nii teha.. Et ma olen 20 ja nemad ei lase mind üritusele, kuhu ma tahan minna... Igatahes olin ilmatu kuri (noh, tunne oli ikka väga jube julm...ei tundu just rõõm olema???)...

Enne vahetuse lõppu vaatasin postkasti üle... Seal oli kiri ühelt ürituse korraldajalt. Ta vabandas, et selline asi juhtus, aga et Pärnu kontsertil on vanusepiirang 18+, niiet sinna ma saaksin...

Ja nüüd jõuan siis ka ürituse endani :D

F.R.DAVID tuleb taas Eestisse, seekord 2 õhtut järjest!!! Ja nagu ma kunagi ühes postituses lubasin, siis seekord ma lähen  kohale!!! Ilma naljata! Ja mitte Tallinnasse (kuna Cafe Amigol on see nõme 21+ reegel), vaid Pärnusse!!! Ma nii ootan juba!!! Nüüd saan selle nimel elada :D Pilet on mul ka juba olemas, vaja vaid välja printida...

Ja siis jõudsin koju, enne olin Leenale messi saatnud, et kui ta mulle ööbimiskohta pakub, siis olen Pärnusse mineja. Kodus läksin FBi ja sinna oli mulle kirjutanud teine korraldaja (need inimesed korraldasid ka suvel Retrolegendi). Ütles, et mäletab mind :D :D Ja siis vabandas, et Piletilevi oli jätnud märkimata, et Pärnus on 18+ vanusepiirang.. Ja et ta loodab, et ma saan ehk Pärnusse minna, kuna Cafe Amigol selline sisekorraeeskiri ja seda ilmselt ei saa muuta :D Ning mainis ka, et oleks ääretult kurb kui üks tulihingeline fänn jääks elamusest ilma :D No siis olin küll üliõnnelik ja ostsin ka pileti ära.. Savi, kui ei saaks Leena juurde, kuhugi oleks ikka saanud.. Aga õnneks Leena majutab mind :) Niiet 16.veebruaril Pärnusse retrotama!!!! NII MÕNUS!!!


WOOOORDS DON'T COME EEEASY TO ME!!!!
Milline kompu mees... Appi noo, ma ootan nii väga juba!!! Ja prille kannab ta kogu aeg seepärast, et tal pidavat silmad olema valgustundlikud..

RÕÕM NUMBER 2

Täna oli mul kooli sõidueksam vol 2.. Ja saingi kahe korraga tehtud selle koolieksami :D Ehk siis SOORITATUD!!!! Lõpuks... Kohe läksin võtsin paberid ka välja autokoolist, sain tunnistuse ja sõitsin Huljale bussiga.. Seal ootasin emme ära, sain rooli, sõitsime Kadrinasse Janelile järgi, siis koju, siis Rakverre... Sain täiega sõita noh!!!
Eksamist nii palju, et mul oli tõesti väga ükskõik täna :D Mul polnud mingit tunnet.. Mingi õrn ärevus oli ehk sees.. Aga Raigo oli väga fun, tegi mu kulul kohe nalja.. No mis sa veel tahad :D Sõitsin ja olin lahe.. Ja sõidu peamine üllataja oli see, et ma ei suretanud autot kordagi välja.. Mina, kes ma vääriksin tiitlit "Auto väljasuretaja 2012", ei suretanud autot mitte üks kord ka välja... Täitsa ulme :D Ja siis ta ütles, et noh, said tehtud :D Ma olin ikka üsna õnnelik.. Sain oma paberid kätte, siis hakkasin ära minema, aga Kristjan just sõidab kooli juurde.. Lehvitame ja ma hakkan keset tänavat hüppama pöidlad püsti, tema autost vastu sama moodi.. Jooksin siis kooli juurde tagasi ja rääkisin Kristjaniga ka veel.. Olin ikka väga õnnelik ja ikka aitäh-aitäh-aitäh talle!! Ülisuuur AITÄH!!! Ja lähen veel enne ARKi temaga sõitma.. Et see ARK ei saaks minult ülipalju raha :D
Kuskil pool kolm läksime emaga ARKi, et äkki mu andmed on ära saadetud, ei olnud veel, aga naine oli seal üsna vastutulelik ja tegi ära, mis vaja.. Niiisiis tasusin ära riigilõivu (röövlid!), tegin pilti (ka mina pole erand sellessuhtes... saan ka üsna ilge pildi oma esmastele lubadele:D) ning sain teooriaeksami aja kirja... Trummipõrin..... REEDEL KELL 11:00... Niiet testivihik on mu parim sõber paar päeva :D
Ja ma sõitsin täna ikka päris palju... Ja see tuleb juba üsna õnnestunult välja...


Mul on tõesti hea olla praegu... Ma tean, et saaks olla parem, aga ma ei jaksa enam seda paremat taga ajada.. Ma lepin sellega, mis mul on ja üritan leppida sellega, mida mul pole... Ma ei saa sinna midagi parata, mis on juhtunud, sest aega enam tagasi ei keri... Seega tuleb mul võtta kõike sellest, mis mul on... Ma olen eluarmastaja ja ma olen siiralt tänulik iga päeva eest... Ja samas olen ikka totaalse kiiksuga, sest mulle võib väga suvaline asi pisarad silma tuua... Nagu üleeile Kadrinas.. Üks tüdruk ja ta ema lehvitasid teisele tüdrukule, kes tuli bussi peale.. Ja minul läks silma märjaks... Ma ei saa ise ka endast aegajalt aru... Seda tean, et võiksin vähem mõelda ja olla vähem emotsionaalne.. Aga kahjuks olen selline nagu olen ja inimesed, kellele ei meeldi minu olemus, on juba mu elust välja kõndinud, kas ma siis tahtsin seda või mitte...

2 kommentaari:

  1. ÕNNITLUSED AUTOKOOLI LÕPETAMISE PUHUL! Ja edu reedeks. See on väga hea, et sa suuri pause sisse ei jäta seal, see on väga oluline.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitääääääääääh!!!! :) Jaa, mul ema seisis kõrval ARKis ja kui see klienditeenindaja ütles, et reedel on vabad ajad või siis järgmine kolmapäev või reede, siis mul ema kohe ütles, et sa saad ju see reede.. Niiet mul polnud väga valikuvõimalust :D Aga see on jah hea, järjest ühe jutiga ära teha, siis on rahu majas ehk :)

      Kustuta