neljapäev, 20. detsember 2012

Siia ei pea alati midagi ilusat ja toredat kirjutama!

JA EILE OLIGI SEE PÄEV, KUI MA SAIN KÄTTE OMA JUHILOA!!! 

Sain üsna palju sõita ka... Läksime Rakverre, andsin Eglele kruusi ära, käisin ARKis, kus oli niiii palju rahvast... Ja enamus olid laigulised poisid... Ma pidin minestama!!! Ega ma ei näegi neid ju töö juures!!! Õnneks ei tunne nad mind ära väljaspool töö aega, vähemalt mulle meeldib nii mõelda...
Siis kimasime eee... Ilmselt linnuriiki, tädi Krista sai kuuse.. Edasi vana Lilleoru pood, Kaitseliidu staap, Eesti Post, Viru Auto.. Vb oli veel midagi vahepeal.. Igatahes oli tuli takus ja ma ei saanud väga uimerdada, mis tuli mulle aga kasuks :D Ja ma olen täitsa uhke oma sõidu üle, ausõna! Ma olen selle juhiloa ikka ära teeninud...

Siis tuli meelde, et peab Kadrinasse laskma minema.. Hops-hops, issiga Kadrinasse, jälle mina sõitsin. Aga mind veidi häirib, kui mind õpetatakse kõrvalt, et ära veel vaheta käiku ja siin nüüd pead sinna keerama, et oot siin kohe tuleb aeglustusrada ja siis näd, sealtpoolt pead keerama ja blaablaa... Jumal, ma sain sõidueksami tehtud ja kui ma pole küsinud, et mis ma siin nüüd tegema pean, siis palun vaikige selle kohapealt :D

Laskmine... KHM!!! Sain jälle uue kogemuse võrra rikkamaks. Kui enne olin lasknud AK-4st ja areng on toimumas ning ka USP-iga sain juba hakkama, siis sportpüss on küll mingi imeloom... Ehk siis esimene võistlus oli mul sportpüssist laskmine. 10 proovilasku, siis 5 lasku ühte märki ja 5 lasku teise märki... HAHAHAHHHAHHAHA, mul oli tühi leht!!!!! :D :D :D :D Ma ei saanud sellega ühtki pihta :D :D Selle relva esimene kord oli ikka väga nadi :D Ehk siis ma jäin viimaseks :D :D
Sportpüstoliga nii hull aga polnud. Seal oli 5 proovilasku ja 2 viielasulist võistlusseeriat... Proovilaskudest läksid märki 4, aga 10st võistluslasust sain märki kõik 10 (olgu, üks oli hästi serva peal :D). Mustas sektoris oli 3 tabamust (üks oli kümnesse, jess!) ja valges sektoris 6 tabamust... Ja täna sain teada, et oma klassis (laskuriklassis, no mul oli esimene kord, hea et üldse kuhugi klassi kuulun) sain ma 4.koha.. Ja seal ei olnud ainult 4 inimest, oli 6 :D Seega ma ei olnud ei viimane, ega eelviimane :D Punkte sain 56 (kusjuures issi, kes on kütiklassis, ehk siis kaugel ees minust, sai püstoliga 59 punkti :D arenguruumi on). Aga fun oli!

Midagi tahtsin veel rääkida...

Ahsooo! Üks õhtu, ehk siis eelmises vahetuses, pidin sõitma sellise kaunitariga:

Juhiload toovad kohe boonuspunkte.. Aga ega sellega polnud lihtne sõita :D Pidin kuskil istmeäärel istuma, et jalad pedaalid üles leiaks ja rooli oli nii suur, käigud mingid kahtlased ja lõpuks ei osanud ma ka tulesid kinni panna :D  Aga tegelikult mulle meeldis ja sõidaks veel!


Noh, üldiselt on homme "maailmalõpp"... Ilmselt küll, sest täna magasin mingi poole 12ni :O Täiesti lõpp! See pole ju normaalne...

Aga Picmonkey muutis enamus asjad tasuliseks, seega saite minust lahti, ma enam ei lisa palju pilte :S
Ent silmad on ikkagi hinge peegliks...
Random lõpp :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar