esmaspäev, 17. detsember 2012

Point + less = pointless

Just nii, üsna pointless postitus on tulemas, aga ega mul midagi muud ei tulegi ju tavaliselt :D

Ütleme nii, et neljapäeval läksin tööle, reedel tulin.. Olid küll plaanid Kerlyga, aga jätsin ära need, kuna meie vahel oli kerge kirves vahepeal.. ehk siis tulin emmega koju... Ja üks hetk emme karjatab all!!! Et ma läheks kohe alla, ma ei saa midagi aru, torman alla ja ütlevad, et korsten põleb.. MIDA!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!???! Korstnast olid leegid välja löönud.. ÕNNEKS oli varrukamees viimasel hetkel otsutanud tulla meile koertega trenni tegema ja ema oli teiste trennilistega õues, tänu sellele nägi ta ka leeke.. Kui poleks olnud varrukatrenni, siis oleksin ma äkki praegu kodutu... Sellele on nii õudne mõelda...
Aga emmel on õnneks pääste erialast kasu olnud, ta mõte hakkas tööle ja tegi mis vaja. Lisaks sellele helistas ka päästeametisse... Nii igaks juhuks, rääkis mis on ja nemad otsustasid tulla üle vaadata.. Mina avastasin seda siis, kui maja ette sõitis vilkuritega päästeauto.. Üsna hirmus...

Päästjad vaatasid kõik üle, õnneks läks hästi!!! Aga tõesti, kui kedagi poleks õues olnud, need leegid oleks seal üles peksnud, sädemed kuskilt vahelt majja saanud.. ja siis oleks põlenud... Tuli on kõige hullem ju! See võtab kõik!!! Absoluutselt kõik!! Kui veel hinge sisse jätab, siis ülejäänu võtab ikka täiega... See oleks ikka olnud... ma ei tea mis... Väga õudne.. Külmavärinad käivad üle kui sellele mõtlen..

Ja siis ma taipasin, kui tõsine on see, kui korstnaid ei puhastata..Pean häbiga tunnistama, et meil pole seda vist kordagi tehtud ja me oleme siin nii kaua elanud.. Tõesti, väga häbi on... Aga nüüd isa tegi selle ära... Tõesti jube tunne oli...

Eile oli Mario sünnipäev, sai 11.. Suur poiss ka juba..

Täna tegin taas midagi esmakordselt... SÕITSIN ILMA TÄISKASVANUD SAATJATA! Viisin Mario ja Janeli Rakverre bowlingusse, kus Mario tähistas oma sünnipäeva sõpradega... Päris ärev oli sõita, sest ilm ja teed olid ikka väga hullud ja vastutus oli ju niiii suuur.. Ma ei tea, kas emaga sõites olin ma oma vastutuse talle nö üle andnud või mida, aga siis mul polnud sellist ärevust.. Aga täna oli.. Ma pidin kõike ise mõtlema ja tegema.. Sest need väiksed pätid ei tea ju asjast midagi.. Aga jõudsime ilusti Rakverre, olime paar tundi bowlingus... Ja koju tagasi. Siis oli ju pime ka juba... Kõigepealt käisime põhjas, sain oma Avoni paki preili Talvelt kätte.. Oh seda neiukest küll, üllatas mind igasuguse lisa pudi-padiga.. AGA LÕHN ON NII HEA!!! Ehk siis lampi lõhnastan ennast enne magamaminekut :D :D
Põhjaka parklas parkides tahtsin ühel külje maha sõita.. A no vedas :D See-eest linna Rimi parklas tegin ilusa tagurdamisega parkimise...
Ja jõudsime ilusti kohale.. Kuigi, ma sõitsin maanteel 70ga.. Ja päris paljud sõitsid minust mööda.. Aga teate, sellise ilmaga ma ei hooli sellest! Ma saan aru, kui oleks olnud kuiv suvine ilm ja ma oleks maanteel 70ga sõitnud, siis tõesti takistan ja olen imelik, aga selliste ilmaoludega oli 70 väga normaalne.. Ma võin koju jõuda paar minutit hiljem, aga ma vähemalt jõuan sinna!!! Ja pealegi, ma sõidan ju vahtralehtedega!!! :D Niigi palju on neid vahtralehtedega kihutajaid, mina ei kavatse olla üks neist!!!

Täna tegi mu läpakas ka mingit haledat nalja minuga.. Täitsa selline tunne oli, et kui on midagi suurt plaanis osta, siis lähevad ikka enne teised vajalikud asjad katki, et ei saaks seda suurt asja osta.. Ehk siis ma hakkan autot ostma!! Välja vaadatud, jutud pooleli.. Homme lähen ajan ka natuke asju, siis saab ehk veidi kindlamaks selle asja... Ja siis mõtlesingi, et kui nüüd läpakas täitsa pekki läheb, siis ma kaon internetimaailmast.. Ehk siis ma ei osta endale uut läpakat vaid tegutsen edasi auto nimel!
Aga hetkel tundub, et läpakal tuli mõistus koju.. Niiet kõik on kena ja tore ja armas ja hea...

Mr Sakkos: Davaj, võtame noore pere laenu ja topime sind silikooni täis

 Jah, mul pole igav... :D 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar