neljapäev, 10. jaanuar 2013

Pretty Woman ehk "Kaunis naine"

Eile õhtul tuli isu taas mõnda head filmi vaadata... Teadsin, et žanr peaks olema romantika, aga filmi vanus ei mänginud erilist rolli. Kerisin imdb.com-is mingit nimekirja romantilistest filmidest ja sattusin pealkirjale Pretty Woman. Loomulikult olin sellest filmist palju kuulnud, aga näha polnud õnnestunud. Parandasin selle vea!

"Kaunis naine" on 1990.aasta romantiline komöödia, kus peaosades mängivad Julia Roberts ja Richard Gere. Põhimõtteliselt on naine (Vivian Ward - Julia Roberts) prostituut, kes satub rikka ärimehe peale (Edward Lewis - Richard Gere) ning tutvuse tulemusel veedab nädala ärimehe saatjana. Ilmselgelt tekib nende vahel armastus, muidu poleks ju tegemist romantilise komöödiaga. Ja ilmselgelt ei kulge kõik viperusteta, ikka veab lõpp selle poole, et nad ei saagi koos olla, kuna mõlemad on nii isekad, aga ei! Edward saab isegi oma kõrgusekartusest üle.

Trailer:


Julia Roberts sai rolli eest parima naisnäitleja tiitli, lisaks oli film nomineeritud teistele auhindadele (näiteks Richard Gere parimale meesnäitleja tiitlile jms).

Filmis on kasutatud laulu "Oh, Pretty Woman" Roy Orbisoni esituses:


Ning teiseks tooksin välja loo, mis on ka minu playlist-is ehk siis Roxette'i "It Must Have Been Love":

See laul on lihtsalt Suurepärane!


Film oli ise samuti Suurepärane! See suutis tekitada minus nii palju emotsioone... Ühel hetkel naersin mingite vaimukuste peale, teine kord jälle tulid pisarad silma... Lugesin täna ka üht artiklit Julia Robertsi kohta, kus kurjad kommentaatorid olid kommenteerinud, et isssand kui inetu naine ja vaadake kui suur suu tal on ja kui kondine ta on ja mitte midagi ütlev lõust jnejnejne.. Eks ilu ole vaataja silmades ja minu jaoks jättis ta väga kauni naise mulje selles filmis! Tõesti, väga kaunis oli! Ja kui ma juba seda filmi vaatasin, siis mõtlesin, et kui ilus see näitlejatöö ikka on.. Et see ikka tõesti on see, mida ma tahaksin terve ülejäänud elu teha... See oleks tõepoolest töö, mida ma armastaksin... Mitte nende kaunite meesnäitlejate pärast või kes teab mille pärast, aga just see tunne, mis tekib, kui sa teed midagi, mida sa armastad! Kahju, et selles valdkonnas annet vaja on, mul jääb seda vajaka ja seega ilmselt tuleb mul leppida sellega, et ma ei saa kunagi teha seda tööd, mida ma tõeliselt armastaksin.. Niiet tuleb leppida filmide vaatamisega ja kujutada ette, et oled ise seal...
Aga seda filmi soovitan tõesti!!! Ja noh, eks seda ole etem vaadata koos kallimaga :D Aga väga-väga ilus film, kui teema on selline intrigeeriv... Aga pole langetud nõmedustesse! Latt on kõrgel!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar