teisipäev, 11. detsember 2012

Gettin' higher than the Empire State...

Ma pole laksu all ja ma ei tarbi midagi, mis seda tekitaks... It's just me! :D
Ja mul on ka teadaanne - tonight we are young... Aga mina olen young ka tomorrow ja day after tomorrow.. Ühesõnaga forever young. Polnud uudis :D
Tegelikult ei tohiks mind blogi juurde lasta, kui mul on kammimine pooleli. Ma lihtsalt olen jõudnud sinnani, kus ma tunnen kõigi teiste pärast rõõmu :) Kõigi teiste õnn teeb mind õnnelikuks ja paneb mõtlema, et maailm ei ole nii jube paik... Et seal leidub ka palju imelisi inimesi.. Mina lihtsalt satun vahel mõne jopaka otsa, aga joppenpuhh! ma olen young :D

Nagu mainitud, siis leidsin aega ka kahe vahetuse vahel Virmas käia...
Ehk siis reedel läksin tööle, laupäeval tormasin koju, mul oli tund aega, et end pärast 24 tunnist vahetust valmis sättida ja olingi juba Virmas oma kullakestega...

Kõiki ühele pildile ei saanud ...
Koju jõudsin kuskil 4:30... Siis magama ja oleks ma siis maganud.. NO EI! 11:30 olin üleval :D Ja samal õhtul veel tööle... Aga tööl läks kiiresti, mul nii fun töö ju! :D

Ja siis sain selle paugu allapoole vööd.. Noh, enne kui tööle läksin. Ja see muutis nii palju.. Ma olen nüüd nii savimees, et ise ka ei usu :D Ja ma kammin ja elan oma elu ikka päris hästi. Naeran nii palju kui jaksan ja õnneks enamus inimesi naerutavad mind täiega..
Eile ei saanud magama ka minna, sest Riina ja Kätlin jooksutasid mu juhet ikka täiega kokku.. Igatahes tekitas Riina minus segaduse selle jutuga, mis ta ajas.. Ütles, et ta on Kätlin ja ma ei saanud midagi aru.. aa, kõik toimus FBs :D Ja siis ütleb, et ta kolib ära.. Ja siiis öeldi mulle, et Kätlin logis Riina kasutajasse sisse ja siis nad kordamööda kirjutasid Riina kasutajast mulle ja mul oli WTF, dude?!?!
Ja kammis vägaaaaa... Sander ka ikka naerutas mind.. Või siis naerutasin mina teda.. Sest kui mul kammib, siis ta saab mu naljadele ka pihta.. Lausa kaks korda naeris :D
Täna tegi tema mulle nalja:

Eleri Kang: 
Ooooooooo
Tonight we are young
So let's set the world on fire
Sander Sakkos: 
No, we're not gonna do that
Eleri Kang: 
MIIIIIKKSSS!?!?!?!?
Sander Sakkos: 
I'm a fireman

Unustasin, et ta õpib päästet sisekas.. Ups, my bad :D

Tegelikult on see väga kummaline, kuidas ma saan temaga ikka veel täiega ajuvaba juttu rääkida, kuidas ma saan talle kõigest rääkida.. selliseid on ikka väga vähe.

Tegelt on mul närvid läbi, sest käes on ju see kurikuulus ARKi nädal..

Ja valmistuge maailmalõpuks ka ikka!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar