laupäev, 1. detsember 2012

Luuumi tuli mahaa ja valgeks läks maaa....

Kes veel ei tea, siis lumi on maas....


Ja kes veel ei tea, siis kukkusin kooli sõidueksami neljapäeval läbi....

Nüüd julgen seda tunnistada :D Põdesin läbi oma ebaõnnestumise (ma olen nii kehv ebaõnnestuja/kaotaja/läbikukkuja!) ja nüüd lähen sama rõõmsalt edasi kui varem. Minu uus eksamiaeg on teisipäeval kell 11:00... Ja minu järgmine eesmärk on ARKi eksam esimese korraga ära teha, niiet kui vaja, siis kukun koolieksamitel veel läbi, sest ARKile ma küll pole nõus palju raha andma, pigem ikka autokoolile :D Aga ma ikka üritan nüüd teisipäeval selle ära teha.
Mis kõige kurvem neljapäevase eksami juures - minu viga tuli üsna vahetult enne eksami lõppu.. Ja kuidas ma nean ennast, et ma sellise lolli vea tegin :D Enam kunagi ei tee ma midagi sellist.. Täiesti ulme.. Taaskord saan oma läbikukkumises vaid ISEENNAST süüdistada :D Noh, nagu lavaka eelvoorugagi.

Oh, täna on 1.detsember, see tähendab, et päkapikud hakkasid käima latsekestel. Meil olid ka esikus mingid advendikalendrid riiuli peal.. Lähen mina siis vetsu (mingi pool tundi tagasi), tulen vetsust välja ja vaatan, et need kalendrikesed seisavad seal nii ilusti.. Lähen tuppa ja karjatan, et päkapikud hakkasid ju käima!!! Mariol ja Janelil polnud aimugi, et kuskil miskit on :D Muidu näevad ja kuulevad kõike, nüüd siis seda ei teadnud.. Ilmselt tegin ma neile heateo :D
Ja kui kurb, et minu päkapikuaeg on möödas... Ma olen 20, võiks ju veel käia :D

Aga täna on party all night! Ehk siis Kätlini 20nda eluaasta täitumine!!! Oh, I'm gonna enjoy it!!! Ma pole ikka väga kaua väljas käinud ja täna lähen täiega kohe ennast välja elama :D

Eile ostsin endale eluilusa mantli!!! Ma pole kunagi olnud vist millegi nii daamiliku omanik :D Mitte, et see ülidaamilik oleks või midagi sellist, mkm, kõigest üsna viisakas ja väga kena. Ja emme ostis endale killersaapad, mis on mulle samuti üliparajad.. Nii hea on olla töötav inimene ja saada nö jõulupreemiat :D Ka need 5 kuud, mis ma tööl olen käinud, tõid üsna kenakese summa.. vähemalt sain mantli noh! Ja eile oli palgapäev ka, niiet ma olen rich bitch nüüd mõnda aega.. Noh, kuni ARKini :D

Ja talv on tegelikult äärmiselt ilus aeg! Ma võisin küll vinguda, et lumi, ära tule maha! aga tegelikult mulle meeldib see.. Autoga on küll veidi raskendatud see sõit, aga küll ära harjub.. Eile sain linnast koju sõita.. Kui Hulja bussipeatusest kodu poole keerasin, siis võttis emmel küll vist junni jahedaks.. Samas ta ei hakanud karjuma või paanitsema nagu enne on juhtunud :D Oli üsna rahulik... Ja me jäime ju siiski teele, see on peamine.. Ja üldse, need vaalud on ohtlikud, nendega seoses tegin ka kergelt trikke.. Aga kaks kätt roolil aitasid mind :D

Mainin ära ka selle, et viimase kuu jooksul olen märgatavalt palju filme vaadanud (no, minu puhul on see üsna suur number, kuna ma pole eriline filmisõber) ja ma tunnistan, et need kõik on olnud 80ndate filmid. Aga oi kui head!!! Võib-olla olen ka seda juba maininud, aga mainin siis uuesti.. Eile õhtul ja täna vaatasin ka kaks filmi ja üks nädal vaatasin iga õhtu (4 õhtut järjest) filme.. Ehk siis kerge matemaatika väidab, et kokku 6 filmi :D
  1. "Mannequin" (1987)
  2. "Girls Just Want To Have Fun" (1985)
  3. "Flashdance" (1983)
  4. "Pet Sematary" (1989)
  5. "Pretty In Pink" (1986)
  6. "St Elmo's Fire" (1985)
Super näitlejad, väga head emotsioonid. 2. ja 3. film on tantsufilmid (döörti däntsingut ei ületa ilmselt miski!!!), 1., 5. ja 6. mängib üks kompu mees ning 4. film on õudukas (aga üllatavalt hea oma aja kohta!!!).. Ma ei hakka neid soovitama, sest väga vähesed vaatavad vanemaid filme, ikka vaadatakse ägedate eriefektide ja kuumade näitlejatega 2010-.... filme..

Minu eelmise talve kunstiteos! Nautige jõulukuud!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar