pühapäev, 23. detsember 2012

Jajah, jälle need jõulud!

Jõuludest tuleb juttu postituse lõpus. 

Esmalt räägin autodest.
Mu autootsus muutub koguaeg. Ehk siis ma vahetan kogu aeg autot, mida ostan tahan. Õnneks vahetan ma neid kallimast odavamaks.
Esimene, mida tahtsin ja mida ma tahaksin siiani: 


Kahjuks pidin endale tunnistama, et see auto on liiga hea mulle. Ma olen noor veel ja kui ma sügisel kuhugi kooli lähen, siis mul lihtsalt poleks raha, et selle eest maksta iga kuu. Seega pidin ma leppima, et seda kaunitari ma ei saa... Aga võib-olla kunagi tulevikus...? 

See tuli siis teiseks valikuks. Müüjale veel kirjutada ei jõudnud, aga see oleks rahaliselt sobinud. Alguses ei meeldinud üldse, sest näeb välja nagu mingi vana VW Golf, aga samas, välimusel ei tohiks olla tähtsust!!! Peaasi, et punktist A punkti B viib.. Aga tundub, et see jäi ka nüüd ära.


Siis emme saatis mulle igasuguseid autode linke, mis peaks mu rahalise olukorraga sobima ja vot see auto on üsna armas. Ei ole tavaline värv, üsna huvitava kujuga ning Renault - üpriski turvaline auto. Ilmselt võtan selle müüjaga ühendust, kui nüüd ei tule uut varianti taas. Aga plaan on auto soetada nüüd kas veel selle aasta viimastel päevadel või uue aasta esimestel päevadel. 


Private life: 
Nädala alguses tuli tüdrukutelt idee, et läheks välja. Kuna ma reedel läksin tööle, laupäeva õhtul tulin, siis oli ainus võimalik valik laupäeva õhtu. Seega kordus kahenädala tagune olukord - Eleri läheb koju, kiiresti-kiiresti korda ja linna. Erinevus oli see, et eelmisel korral pidin ma bussiga linna minema, seekord andis ema auto (ma pidin muidugi seda tankima ka siis) ja ma sain ise oma aega planeerida. Nii ma siis läksingi Rakverre, see oli mu esimene sõit täiesti üksinda... Mitte ühtki teist hingelist polnud autos. Ja sain hakkama. Olingi juba Virma parklas. Parkimine on mul kergelt kahtlane, aga kõik autod jäid taaskord terveks! 
Siis istusime lihtsalt kuskil lauanurgas, sest kõik lauad olid reserveeritud. Lõpuks avati kõige tagumine ruum, sealt saime siis laua. Seekord olime kolmekesi - Merit, Ulla ja mina. Aga ega me siis ei jäänud kolmekesi, Ulla tuttavad olid varsti platsis. Üks neist on mul ajateenija Tapal. Temaga ikka juttu jätkus ja tantsu tuli :D 
Ehk siis uued tutvused! Ja loomulikult olid varsti kohal ka vanad kalad ehk siis Ulla mehevend ja -õde oma mehega. Nad on meil juba traditsioonilised kaaslased. Ulla mehevennaga on üsna lõbus ikka, ta on selline elektrijänes, et õudne! Pani mind seal paari oma mingi tuttava/sõbraga, et ou, te olete ühest kandist... Kihlevere ja Orutaguse... No olgu, ühest vallast oleme jah :D 
Esines Respekt, kui nad lõpetasid, hakkas DJ Martineero musitseerima oma plaatidega. Aga mõne hetke pärast jäi kõik vaikseks, sest me olime nii kuumad ja juhtmed andsid otsad.. DAMN! Läksime lauda tagasi.. Hull Ulla mehevend mõnitas, aga ma lihtsalt naersin talle näkku.. Ja siis oli nii vaikne ja mulle ei meeldinud see, seega hakkasin üsna kõvasti laulma "ma lõbus õllepruulija, heissa ja heissa", Tanel (ehk Ulla mehevend) tuli kaasa otseloomulikult, siis tuli suitsuruumist mingi lambikas, see hakkas ka laulma.. Siis ma jäin vait igaks juhuks :D Tegelikult nägin ma taas välja nagu ma oleksin ilgelt täis, aga ma olin puhta kaine... See on nii naljakas, kuidas inimene läheb joogiste inimestega kaasa ja käitub samamoodi nagu nemad... Vähemalt saab odavalt ja tervislikult läbi :D
Aga siis otsustasime lahkuda, sest pidu vajus ära. Läksime Ullaga Kebabi, sain oma friikad kätte, mille isu mul oli! Öösel kell 3... Mõnus! Ja siis läksime Ullaga tankima.. Ja see oli üsna sarnane neile naljavideotele, mis internetis liiguvad... Kus lollid blondiinid või üldse naised ei oska tankida.. Eiei, ma ei sõitnud minema bensiinipüstol paagis, seda mitte.. Lihtsalt läksin maksma.. Panin kaardi sisse, küsis pini, küsis milline tankur.. Kõik ilusti tehtud.. Siis andis kaardi tagasi.. Eee.. okei... Läksin ja pistsin püstoli paaki.. Vajutasin 95 nupule... Eee... Miks bensiini ei tule?!?!?!? Panin püstoli tagasi automaati, läksin uuesti rahaautomaadi või mis iganes see on juurde.. Mitte midagi.. Siis Ulla küsis, et kas sa püstolist käima vajutasid.... No see väike asi ununes jah... Niiet võtsin tseki, 0€ õnneks :D Siis tegin uuesti, panin uuesti püstoli paaki, vajutasin ka, võtsin 10 liitrit ja sain tseki, et läks 13€ :D
Viisin Ulla Virma juurde tagasi, et ta koju saaks ja läksin ise ka. Öösel oli nii mõnus sõita.. Mitte kedagi polnud, mingi 2 autot tuli vastu ja üks sõitis mööda.. Aga nii mõnus!!! Muusika mängis, pime... Ilus! Ja magama sain kuskil pärast poolt viit. 


Seda ka, et ma oskan olla üsna bitch viimasel ajal (ma ei ole selle üle üldse uhke, aga selline see elu on nüüd), aga tegelikult tahan ma olla ikkagi hea inimene. Ja siis avastasin köögilaualt mingisuguse brošüürilaadse.. Lugesin ja mis tuli välja. Seal oli kolm täidetavat kaardikest. Võtsin ühe endale ja täitsin ära. Nüüd on see mu rahakoti vahel ja mu ema teab ka, et ma seda tegin. Ja nüüd teate teie ka, et kui minuga peaks midagi juhtuma (you never know!)... Midagi sellist, et pärast mind enam ei ole... Siis olen ma andnud loa oma kõiki terveid organeid kasutada kellegi teise elu päästmiseks. Ehk siis on tegemist doonorikaardiga, millega olen andnud nõusoleku oma organeid kasutada kellegi teise tarbeks. Ehk mul on mõni terve organ, mis võiks kellegi elu päästa, kui minu enda maine tee on lõppenud.. Siis olen vähemalt pärast surma hea inimene ja ehk ka kasulik kellelegi.. 


Ja jõuludest ka natuke...
See püha-armas-tore-ilus jõuluaeg võiks möödas olla!!! Mulle ausalt ei meeldi see aeg... Pole juba aastaid meeldinud, sest kord muutus see nõmedaks.. Ja kui ma sel aastal mingil perioodil juba arvasin, et aasta 2012 jõulud on erilisemad ja meeldivad mulle, siis see lootus purustati 15.oktoobril. Seega on see üsna nõme aeg! Ülepaisutatud aeg! Ma olen oma perega koos ka muul ajal, mul pole vaja mingit kindlat kuupäeva, kus on nö sunnitud koosolemine, sest mingi muu variant oleks ju mõeldamatu! Ma võin kinke teha ka mingil teisel ajal, kui tahtmine tuleb... Selleks, et inimesi meeles pidada, ei ole vaja mingit erilist tähtpäeva või püha. Ehk kunagi saavad jõulud mulle taas meelepäraseks nagu nad olid aastaid tagasi, ent praegu ootan ma, et see sagin oleks möödas... Aga kuna ma olen nii kahestunud, siis samas on mul hea meel nende armsate inimeste üle, kes siiralt loodavad jõuluimedesse, teevad südamega kingitusi ning on nii nunnud jõuluperioodil! 
Seega ma ikkagi soovin häid pühi kõigile, sest see, et mulle jõulud ei istu, ei tähenda, et ma peaksin viltu vaatama kõigile, kellele meeldib see aeg. 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar