esmaspäev, 3. detsember 2012

Ma sind ei tea... Ei tunne veel... Kuid meeles pean, see päev on teel!

Rumal ja noor...

Asjalood on nüüd nii, et Eleri on väga-väga käest ära ja teeb asju, mis teda enda üle just uhkust tundma ei pane.. :D :D Ah, tühja kah! Ma elan vaid üks kord ju! Ja see, mis eile toimus - sellest ei saa iga nädalavahetuse traditsioon!

Ehk siis eile pidas Kätlin oma 20ndat... Istumine toimus Triinu juures, Triin oli teinud maitsva salati, küüslaugutäidisega singirulle ja imelise Napoleoni koogi... Inimesi väga ohtralt ei olnud... Alguses Kätlin, Triin, Karin, Kadri, Peep, Triinu vend ja sugulane ning siis liitusid ka Greete ja ta sõbranna/kursaõde Mari-Liis... Eleri ei hoidnud end tagasi ja võib öelda, et oli õhtu kloun... Nagu need narrid olid kunagi õukondades :D Samas.. Mul kohe ohtralt savi, kui nad mu üle naeravad :D Ehk nad tõesti naeravad mu üle, kuna ma olen nii hale, aga noo.. Nagu ma ütlesin, siis mul on savi :D Mulle lihtsalt meeldib, kui inimesed naeravad :D Ja mul endal oli nii fun!!!

Mingi hetk tekkis mul Greetega ülim teineteise mõistmine... Mehed on ikka sitapead noh :D Valasime Greetega ka paar pisarat ja kallistasime ja siis võtsime end kokku ja ajasime rahva Virmasse :D Ehk siis lõppes pidu Virmas tantsides.. Eleril oli palju soovilugusid ja ta sai need kõik kätte :D

Igatahes oli vägavägavägaväga tore taaskord!!! Ma sain ennast ikka täiega välja elada... seda oligi mul vaja!!! Mitte, et nüüd kõik korras oleks.. Mkm, täna avastasin taas, kuidas inimesed minust kaugenevad.. Ilmselt ma pole siis selline inimene, kellel peaks olema lähedasi inimesi.. Ilmselt olengi seda tüüpi, kellele tuleb võimalikult palju üksinda hakkama saada.. Ja väga hull on see, et ma teen oma elus nii palju ühesuguseid vigu.. MIKS MA EI ÕPI NEIST KUNAGI!?!?!?

Aga ega ma ei viitsi vinguda ka :D Life goes on... Oiiii, hea laul tuleb.. Hakkan vist nutma.. tööl... On ennegi ette tulnud :D Üksinda on hea olla..

You think love is a game, love is a motion
Endless and so deep, always emotion

I've got many ways, to reach tomorrow

Love will always grow, no pain, no sorrow

When you take me in your arms, you can break me with your heart

I feel the magic of your charm, oh, you're tearing me apart



Ja pilte ka ei saanud teha Kätu sünnal :( Big drama-mama!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar