pühapäev, 30. detsember 2012

AUTOOOOOOOOOOOOOOOOO!

IT'S SO FU**ING UNBELIEVABLE!

Ma väga vabandan oma sõnavaliku pärast, aga just seda see on!!!! Ma sain autoomanikuks veel enne aasta lõppu!!! Täiesti ulme, ma ei usu seda vist siiani!!! Ooooh, tahaks koju juba, et saaks aknast oma musile pilku peale visata... Mu kaunitar!!!

Reedel läksime ema ja Janeliga Tallinna, saime automüüjaga Mustika keskuse (Mustamäel) all parklas kokku, vaatasime auto üle, tip-top! ja läkski tehinguks. Ja olengi nüüd autoomanik.. Auto on täitsa minu nimel juba, käisime eile ARKis ära ja homsest peaks hakkama ka liikluskindlustus kehtima, niiet drive as much as you heart wishes!... and purse abides...

Aga kõige suuremaks mureks sai, kuidas ma oma autoga koju saan... Mustamäelt on ikka paras maa Peterburi maanteele + Ülemiste on ju remondis... Niisiis.. Kell oli peaaegu 18:00, ma olin ära näinud üsna tipptunni liikluse ja ma otsustasin, et ma olen nõus 3h autos istuma ja igavlema... Seega sõitsime Mustikast kuhugi Sõudebaasi teele, no seal lähedal.. Isegi suurel ringil ei eksinud ma ära :D Kuigi üsna huligaan olin... Ja olimegi seal.. Ootasime Janeliga, kuni ema seal koertetrenni ära vaatab ja kuskil 21:30 startisime kodu poole.. enne tuli muidugi tankida (seal on mingi üsna soodsa hinnaga tankla!).. 

Ja kimasin emmel sabas Tallinna linna vahel.. Käed olid tugevalt rooli küljes, silmad särasid ja otsisid infot ümbritseva kohta :D Jällegi olin üsna huligaan.. aga kes ei oleks Tallinna linnas veidikenegi huligaan.. :D Ühe korra oleksin ema autole tagant sisse sõitnud, sest ta tegi järsu pidurduse ristmikul.. Istusin ja palusin, et ma nüüd ei sõidaks sisse.. Õnnnnnneks jäin pidama.. Ainult suverehvid tahtsid tagant mulle selga lennata... Ja nii me siis vurasime linnast välja.. ja olimegi trassil. See oli juba lihtne, sest seal olin sõitnud.. Ainult tee oli kahtlane, ei saanud aru kas on jääs või mitte.. Aga auto hoidis ilusti teel end. Ja kunagi olimegi kodus pärast pikka ja väsitavat sõitu... Sõitu, kus ma pidin üksinda autos olema ja kus lõpuks ka Star FM ära väsis... :D Aga MINU auto ja nii hea oli!!! 




MINU MUSIIIIIIIIIIIII!!!!!
Suure pepuga nagu perenainegi... :D


No kas pole mitte ilusate silmadega????

Niiöelda panoraamauto.. Romantikaauto mul.. Oleks meest ka vaja nüüd, kellega öösel tähti vaadata autost :D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar