esmaspäev, 10. detsember 2012

Life's a bitch and so am I

NÜÜD KÕIK MUUTUB!
Jaajaa, tean, et olen seda ennegi öelnud, aga nüüd see tõesti juhtub, sest sain täna räige paugu!!! Ja see oli ehk hea... Kuigi ma olin sigavihane ja oleksin selle jopaka noormehe omaenda kätega maha löönud, kui ta nii kaugel ei elaks... Igavene #*-&!%<¤... Aga praegu mul kammib, sest maailmas on nii palju toredaid inimesi.

Otsin praegu uut meest ka... HAHAHAHAHAHA!!! Sest möödas on ju peaaegu juba 2 kuud ja see on ikka väga pikk aeg ja no pms võiks mul juba mingi poolteist kuud olla uus kutt, sest see on normaalne!!! Mõne inimese maailmas :D Aga jah.. Teen nüüd endale reidi, flirticu, suhted.ee konto ja siis saan õnnelikuks, sest nii see ju käibki??? :D Some men are total morons...

Aga eile käisin oma tüdrukutega Virmas.. Võiks öelda, et lööki oli :D :D :D Aga kas ma just sellist tahan.. No sõjaajal peaks kõik peale minema, aga ilmselt pole ma nii meeleheitel veel :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar