kolmapäev, 12. detsember 2012

It's everywhere I go...

So if you really love me, come on and let it show...

Ah, niisama VH1 ja 80's vs 90's...

AGA TAAS OLEN NII ÕNNELIK!!!

MINA SAIN TÄNA ARK-I SÕIDUEKSAMI TEHTUD!!! ESIMESE KORRAGA... MA OLIN PÄEVA PARIM SÕITJA :D :D Ma olin neljas sõitja sellel eksamineerijal täna :D

Mul käib see kohalejõudmine kergete lünkadega... Vahepeal lampi ütlen, et appi, ma saingi hakkama :D Siis mõtlen, et see on mingi nali... Ausõna, Kristjan on mingi imemees... Ta pani mu sõitma.. Ja nii ilusti veel..

Päriselt, mu tänane sõit oli nii ilus. Ma pole vist kunagi nii ilusti sõitnud.. Ma olin nii rahulik ja tähelepanelik.. Ilmselt oli sellel 12.12.12 hea aura minu jaoks...

Aga lühidalt: sõitsime ARKi juurest kuhugi (ahahahhaha :D).. Olin tubli.. Sõitsime äärelinnas, sain 80ga sõita väljaspool asulat.. Kõik oli ilus...
Esimene ülesanne - parkimine vana Lilleoru poe parklas... Valisin tagurdamisega parkimise.. (eile Kristjan vaatas, et mul ei tule see üldse välja ja ei tulnud ka).. Kasutasin ka ära teise katse manööverdamisel, sain ilusti paika.. Tehtud!
Sõidame-sõidame...
Teine ülesanne - Vabaduse tänava loomapolikliiniku juures on mingisugune autoteenindus ja ajsad.. Sõitsime selle parklasse ja pidin teiselt poolt välja sõitma. Aga seal kena tõus. Palus mul peatuda ja algaski teine ülesanne. Ma pidin saama sealt minema ilma tagasivajumata... Õnneks ei tulnud kummaltki poolt autosid ja ma sain ideaalselt minema.. Eile aga surin seal mingi 3-4 korda välja :D Vaene Kristjan...
Sõidame taas.. Tegin tagasipööret. .Ei teadnud, kas õige koht :D Aga oli :D Sain ringil rallida mõnusalt... Siis Kastanist Spordika kõrvale....
Kolmas ülesanne - pöördega tagurdamine. No täitsa haige, eile ei tulnud see Kristjaniga ka välja ju.. Oli murelapsuke.. Ja ma tegin selle ilusti ära täna!!! Täiesti haige noh!! :D Kõik mis eile läks nahka, tuli täna nii ilusti välja :D
Siis sõitsime, ristmikud ja vasakpöörded ja palju muud põnevat...

Apsakatest nii palju, et parempöördeid pean võtma natuke suurema kaarega, kui olen suurema autoga kui Yaris :D Korra surin ka välja, aga ma ei takistanud siis kedagi õnneks. Ning veel ütles mulle, et ma oleksin võinud paaris kohas rohkem paremale vaadata.. Ehk siis selle autoteeninduse parklas oleks pidanud vaatama ja siis seal ristmikul raudtee juures.. Just oli tõkkepuu alla lastud ja kõik seisid, ma siis kimasin julgelt otse läbi :D Aga oleksin pidanud ikka paremale vaatama igaks juhuks, sest kes teab mis ime läbi mõni hull tõkkepuu alt on läbi sõitnud ja ongi mul küljes sees.. :D

Ja siis ütles ta selle kurikuulsa lause, et egas muud, pead nädala pärast uuesti tulema... Lubadele järgi.. Te võite ainult ette kujutada mu nägu ja te ei saa pooltki sellest, mis ma olin :D :D :D Suu oli kõrvuni, silmad särasid peas... See oli ulmeline tunne...

Mul on tegelikult üsna kahju, et see super aeg sai läbi... Ja ma tegin asja ära vähem kui 3 kuuga. Sest mu autokool sai alguse 26.septembril, täna on aga 12.detsember...

Nüüd võin öelda, et olen enda üle nii uhke!!! Tõesti, NII UHKE!!! Ma sain täidetud oma selle aasta viimase eesmärgi... Ma nii ootan juba oma plastikut... Tõesti ootan.. Ma olen nii õnnelik...

Aga olen leidnud endale juba uue tegevuse - jaanuaris lähen SBK-le ehk sõduri baaskursusele. Siis saan oma nädalavahetused sisustatud igasuguse põnevaga...

Tõesti, elu on nii ilus... Ma saan olla taas nii õnnelik... Ma ei osanud seda oodata, aga see on nii hea tunne...

Aitäh teile kõigile, kes minusse uskusite ja aitäh ka mulle endale, et ma ikkagi uskusin endasse ja et ma olingi selleks kõigeks võimeline..

Ma olen ÕNNELIK!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar