kolmapäev, 19. detsember 2012

Words are very unnecessary, they can only do harm

Mul on täna väga kummaline õhtu olnud... Ma ei saa ise ka väga täpselt aru, mida ma tunnen ja kuidas ma end tunnen. Ma justkui naeraks, ent see on nii fake... Ma oleks justkui õnnelik, et saan homme oma juhiloa kätte, aga samas ei tekita see mingeid erilisi tundeid...
Ehk on asi selles, et ma olen juba alates kella 3-st öösel üleval olnud ehk siis nii umbes 21h jutti...

Asi sai alguse täna töö juures, kui Uunost tuli Depeche Mode'i parim lugu Enjoy the Silence. Ja pärast seda tundsin, et selles bändis on midagi minu jaoks. Tegelikult ma tean, milles on asi. Aga seda tean vaid mina.. Ja ka tema peaks teadma. Aga see on ka kõik...
Ja nüüd olengi kuulanud vahelduva eduga Depeche Mode'i kullafondi (minu silmis).. Sinna kuuluvad Strangelove, Precious, Wrong, A Pain That I'm Used To, It's No Good, Personal Jesus ja ehk on neid veel, ma lihtsalt ei pane lugu ja pealkirja kokku...

Ma ei väida, et kõik need lood rändavad nüüd mu playlisti.. Kindlasti mitte... Enjoy the Silence on seal ja jääb sinna, aga ülejäänud jäävad YouTube's kuulatavaks.. Siis kui tuleb tuju ja tahtmine...

Ma üllatan end üsna tihti, nii ka praegu...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar