reede, 7. detsember 2012

Shalalalaa ja tralalalaa

Esmalt jagan teiega midagi üliilusat:

Story of K & S

Nagu päriselu muinasjutt. Kui ilusad pildid ja kui ilus tutvumislugu... Ma ei jaga seda lambist siin, ma tean K-d ja S-i... Tõeliselt armsad inimesed ja väärivad oma õnne! Nagu näha, siis võib veel leida tõelist, puhast ja sundimatut armastust... Soovin neile palju kauneid hetki koos... Tõesti vaimustav!


Minu eluga on nii, et ühe alapeatüki lõpp jälle paistab... Jaajaa, blaablaa, mul on ARKi teeorieksam SOORITATUD! Peaaegu oleksin hiljaks jäänud ja ootaksin siin uut aega, millal minna, sest emal läks kodus nii palju aega ja sellise teega ei julge mina veel kimada ka :D
Aga jõudsin suht täpselt, jooksin ARKi uksest sisse (enne tahtsin pepuli käia trepi peal) ja just kontrolliti, kas inimesed on kohal.. Ja JUST öeldi minu nimi :D Ma ei saanud veel väga aru, mis toimub... Aga siis ükshaaval klassi ja üsna põnev oli.. Selle viimasel hetkel jõudmisega ei saanud veel närv ka sisse tulla õieti.. Ja ehk oligi parem.. Tegin 9 minutiga ära... Toonitati küll, et teil on pool tundi aega, kasutage seda mõistlikult.. Aga mida ma istun seal, kui ma ei oska enam midagi muuta??? Ehk siis vajutasin LÕPETA EKSAM... Siis võttis natuke aega ja tuli sõna SOORITATUD! Hallelujah, noh! :D Ja õigeid vastuseid oli 30 ehk siis taaskord max. punktid.. Ma räägin - teoorias olen tugev, sõitmine on nii... khmm.. nagu ta on.. Sama asi nagu muusikaga.. Muusikaline kuulmine on mul väga hea, alati kuulen, kui muusika mängib, viisipidamisega on veidi teised lood... 

Ootasin siis ukse taga, et panna sõidueksami aeg kirja... Ärge rääkige mulle, et ARKis on pikad järjekorrad :D :D :D Või siis keegi ei taha lihtsalt talvel sõita... Niiet mul on aeg teada, aga et seda minu käest teada saada... No selleks vajate riigisaladuse luba, niiet pöörduge KAPO poole... 

 Kristjanile helistasin ka... Sain enne eksamit sõiduaja... Niiet sõidan temaga veel 2 x 45 min ja siis järgmisel päeval ongi eksam... Huhhuhhuh.. Üsna ulmeliselt on läinud see lõpp.. Väga intensiivne!!! Ja päris hirmutav on see, et mul on tegelikult ju veel ainult 1 samm astuda... See kõige hirmsam...
Kui ma tõesti saan see aasta veel load kätte, siis... Ma ei ütle, mis siis on... Ma ütlen seda siis, kui mu rahakoti vahel on minunimeline esmane juhiluba.. Siis ütlen :)

Aga ma olen tõesti rõõmus... Päeval olen rõõmus, enne magamaminekut kurb... That's how my life goes....
Hea, et on loodud pilditöötlusprogrammid...

Siis saan mina ka end ilusana tunda.. Vähemalt piltidel..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar