reede, 31. juuli 2009

RAAMATUD!!!

Nii, need raamatud võiksin gümnaasiumi osa lõpuks läbi lugeda, mis sest, et osad juba loetud:D
Sinine - loetud
Punane - lugemisel
1. L.Andrejev - "Sina, kes sa saad kõrvakiile"
2. A.Artaud - "Teater ja tema teisik"
3. E.Barba - "Paberlaevuke"
4. S.Beckett - "Godot'd oodates"
5. B.Brecht - "Härra Puntila ja tema sulane Matti"
" Kolmekrossiooper"
6. P.Brook - "Tühi ruum"
7. D.Brown - "Da Vinci kood"
8. M.Bulgakov - "Meister ja Margarita"
9. F.F.Coppola - "Rsitiisa"
10. U.Eco - "Roosi nimi"
11. S.Eisenstein - "Soomuslaev Potjomkin"
12. M.Forman - "Lendas üle käopesa"
13. J.Grotowski - "Vaese teatri poole"
14. H.Hesse - "Stepihunt"
15. H.Ibsen - "Metspart"
"Nukumaja"
16. E.Ionesco - "Kiilaspäine lauljatar"
17. C.R.Jakobson - "Arthur ja Anna"
18. F.Kafka - "Metamorfoos"
"Protsess"
19. M.Karusoo - "Olen 13-aastane""Meie elulood"
20. J.Kilty - "Armas luiskaja"
21. A. Kitzberg - "Kauka jumal""Libahunt""Tuulte pöörises"
22. A.Kivi - "Seitse venda"
23. A.Kivirähk - "Ivan Orava mälestused"
"Rehepapp"
24. L.Koidula - "Saaremaa onupoeg"
25. J.Kross - "Keisri hull""Kolme katku vahel"
26. J.Kruusvall - "Jõgi voolab"
"Pilvede värvid"
27. O.Luts - "Kapsapea"
"Kevade"
"Tagahoovis"
28. T.Mann - "Võlumägi"
29. G.Garcia Marqueze - "Sada aastat üksildust"
30. G.McDermont - "Juuksed"
31. S. Mrožek - "Pidu ja teisi näidendeid"
"Suvepäev ja teisi näidendeid"
"Tango"32. G.Orwell - "1984"
33. J.Osborne - "Vaata raevus tagasi"34. L.Pirandello - "Kuus tegelast autorit otsimas"
35. M.Proust - "Kadunud aega otsimas"
36. H.Raudsepp - "Mikumärdi"
"Vedelvorst"
37. K.Ristikivi - "Hingede öö"
38. J.Salinger - "Kuristik rukkis"
39. J.-P. Sartre - "Iiveldus"
40. B.Scaeffer - "Proovid"
41. W.Shakespeare - "Hamlet"
"Venedigu linna kaupmees"
42. J.Smuul - "Lea"
"Polkovniku lesk"
43. A.Strindberg - "Preili Julie"
44. G.Suits - "Tuulemaa"
45. A.H.Tammsaare - "Põrgupõhja uus vanapagan"
"Tõde ja õigus"
46. M.Traat - "Tants aurukatla ümber"
47. A.Tšehhov - "Kajakas"
48. I.Turgenev - "Isad ja pojad"
49. M.Unt - "Hüvasti, kollane kass""Sügisball"
50. J.Verne - "Teekond ümber maailma 80 päevaga"
51. E.Vilde - "Külmale maale"
"Mäeküla piimamees"
"Pisuhänd"
"Tabamata ime"
52. O.Welles - "Kodanik Kane"
53. O.Wilde - "Salome"
54. T.Williams - "Tramm nimega Iha"
55. T.Õnnepalu - "Piiririik"
56. Lavastajaraamat. 12 intervjuud eesti lavastajatega.

7 kommentaari:

  1. Kas sa ise tegid selle nimekirja või võtsid kuskilt?
    Paljudest polnud midagi kuulnudki aga huvi tekitasid küll.
    Ega ma pole ka eriti paljusid sealt lugenud, kuskil 10 kanti vist või veidi rohkem.
    Hetkel loen muide Da Vinci koodi.
    ÜLIHEA! tõesti, vapustav. Seega soovitan hullupööra.

    VastaKustuta
  2. Ma lugesin seda Eesti teatrilugu vms ja seal oli mingi tabel taga. Ja siis ma lihtsalt võtsin sealt need raamatud, mis olid kirja pandud.
    Imelik, ma just mõtlesin, et see Da Vinci kood on mingi igav, aga nüüd tekib juba huvi ikka. Tegelikult on mul suur huvi hakata lugema "Kuristik rukkis". See tundub päris huvitav.

    VastaKustuta
  3. Ma olen lugenud. Meeldis küll, samas mingit vapustavat elamust ei jätnud.
    Mh?
    Raamatu taga oli tabel ja sa võtsid eesmärgiks, et loed need raamatud keskkooli lõpuks läbi? või?
    Kui nüüd selle nimekirja peale mõtlema hakata, siis äkki seal nn tabelis vms olidki teosed, mida on lavsatatud vms.. mingid tähtsad äkki vms?
    Ah ei tea.
    Huvitav igal juhul:)

    VastaKustuta
  4. Midagi seesugust jah. Et seal oli umbes, et aasta ja siis mis oluline raamat sel aastal ilmus. Ja suurem osa on vist lavastatud. See raamat "Juuksed" oli vist isegi muusikal vms ja tundub huvitav ka, selles "Sügisballis" räägib ka sellest natuke, aga ma ei leidnud seda Rakvere raamatukogust:S

    VastaKustuta
  5. Mul on sügisball kodus.. kui kunagi sind näen, võin tuua:)
    Muide, minu blogis oli ka kunagi mingi tabel, umbes, et 100 raamatut, mida peaks elu jooksul lugema vms.. mingi ameeriklaste list. Päris huvitav!

    VastaKustuta
  6. Ei ole vaja, mul hakkab juba see läbi saama:) Ja raaamtukogus ei ole "Juukseid", "Sügisball" on:) Aga aitäh pakkumast.
    Ma korra vaatasin paari raamatut sinu listist, aga need olid enamik inglise keeles eks?

    VastaKustuta
  7. Noo, jah, taga olid vist ka paljude eestikeelsed nimed. Aga jah, siin sinu listis on vist rohkem eesti kirjandust, seal rohkem maailma- ja ameerika.
    Kunagi oli netis mingi 100 eesti raamatut ka vms.. aga ma ei mäleta enam kus.
    Sellised listid ja asjad on muidu üldse hästi huvitavad minu arvates.

    VastaKustuta