reede, 24. juuli 2009

Nii, nüüd on saanud juba 5 päeva tööl käidud. See varjupaiga kassidega tegelemine ei olegi nii vaevarikas, tegelt päris nummi:) Koguaeg saab kiisudega koos olla. Ainult need metsikud on paharetid. Täna panin neile uue liivakasti, läksin siis süüa ja vett tooma, jõudsin tagasi ja need segased olid liiva kastist juba välja loopinud. No mida?! Siis ma ronisin jälle nende hullude aeda, mis on tegelikult päris õudne. Pean harja kasutama, et nad välja ei saaks:D Siis ma rääkisin ka nendega, et miks te nii segased olete ja blää-blää. Hea, et keegi ei kuulnud!:D
Teisipäeval saab jälle teatrisse. Tore!! Mis sest, et saab vaatama kontrolletendust, asi seegi ju. Etenduseks on siis "Mtsenski maakonna leedi Macbeth". Ja ma saan minna ikkagi teatribussiga, ei pea Silviaga minema. Ma ei oleks viitsinud mingi mitu tundi enne minna, kuna tal oli vaja veel kuhugi Jõhvi minna:P
Muud huvitavat mu elus ei toimugi. Järgmine nädal hoolitsen veel kasside eest ja siis üle- ning üleülejärgmisel nädalal hoolitsen koerte eest. See saab huvitav olema, loodan, et nad on hiljem mu sõbrad ka.
Ja Talis Ritsing - R.I.P Ega sa mind väga ei huvitanud, aga noor olid!

Olge tublid, kallikesed!!!(K)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar