laupäev, 11. juuli 2009

"Käsu Hansu ajalootund" ja Läti

Eile käisin mõne näitekakaaslasega Viinistul vaatamas etendust "Käsu Hansu ajalootund". Jane rääkis kunagi, et see ei ole eriti hea etendus, aga eile ma nägin, et tegelikult on ju täitsa huvitav. Jane ütles sellepeale, et see oligi nii mõeldud;)
Üldiselt oli hea etendus, kõik näitlejad olid omamoodi tublid. Eriti jäid silma Sulev Teppart ning Ain Lutsepp. Sulev Teppartit olen näinud mängimas etenduses "Tapatöö Jumal" ja seal meeldis ta ka mulle väga. Tundub, et ta saab mu lemmiknäitlejate hulka:)
Jane, Laura Maria, Ringo ja Lauri olid uskumatult tubli. Jane sai surnut mängida, see läks hinge, kui ta seal liivahunnikul lamas. Tegelikult tuli mul kadedus ka natuke peale, oleks ju ise ka tahtnud sellist vüimalust saada, aga jah, ma tean, et see on nõme jutt! Ma olen väga uhke Jane ja Laura Maria üle, nad olid supertublid. Ma loodan, et nende tänane esikas läks ka hästi, ilmaga vist väga ei vedanud:S Ja ma soovin neile edu järgnevateks etendusteks!:)

Täna sai siis Lätis käidud. Oi isver, see läti keel on ikka nii naljakas. Rääkisin vanematele ka "udaras piduras" nalja. Neil oli päris naljakas, kuigi emale ei jäänud sõnapaari teine pool meelde.
Gatel ei läinud hästi, ega ei läinud halvasti ka. Lisaks koertenäitusele käisime mingisuguses lossis ( ma ei mäleta nime:D) ja siis käisime veel Riia loomaaias. Ma nägin päris kaelkirjakuid, appi kui suured nad on :O. Siis üks pruunkaru oli niii armas, tõstis käppa, et talle süüa visataks:) Jõehobud olid ka hiiglamasuured, palju suuremad kui Tallinnas nähtu. Kõige kehvem asi selle asja juures oli autosõit. Ma ei salli pikki sõite:S Pea läheb otsas paksuks. Aga muidu oli tore päev täna:):

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar