neljapäev, 23. juuli 2009

Nii, täna käisin Erika ja Anuga tivolis. Suht kehv valik on seal. Ma lubasin endale üle-eelmine aasta, et ma ei lähe enam tivolisse, aga ma ei suutnud ei öelda. Siis ma seal sõitsin kahe atraktsiooniga. Ühega sõitsin ühe korra, teisega kolm korda. Mul on homseks vist hääl ära:( Tegelt oli see raha- ja ajaraiskamine.
Ma avastasin just, et ma pole sellest kirjutanud, kuidas mu isa mulle näpitsad pähe pillas ja ema tahtis verisest peast pilti teha:D Nii, emme ja issi tegid koerale aeda. Ma pidin ka natuke abiks olema. Istusin maas ja hoidsin posti, ja oi! midagi kukub pähe!:D Mu isa pillas mulle näpitsad pähe. Verd hakkas kohe tulema. Läksin emaga tuppa ja siis ema hakkas juba puhastama. Aga siis avastas, et võiks ju pilti teha. Täitsa hull mutt:D. Ma ei lubanud, panin jooksu. Igatahes on mul segane perekond. Aga ma ei vahetaks neid mitte kellegi teise vastu!:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar