kolmapäev, 8. juuli 2009

daki.elab.siin

"daki.elab.siin" on Dagmar Reintami raamat. See on kokkupandud tema blogidest. Ülla-ülla, teeks ka kunagi raamatu, aga ma ei hakka mõttetute raamatutega poode risustama.:D
Tegelikult on see päris huvitav raamat, ehk on asi selles, et mulle meeldib lugeda raamatuid, kus kasutatakse päeviku vormi.

http://daki.tahvel.info/
Kuigi keegi tahab vaadata, mida ta kirjutab.
See raamat on välja antud 2007, niiet üpriski värske:)

Tegelikult on mul terve see nädal olnud lugemistuhin. Sain selle läbi ja hakkasin lugema Siiri Laidla raamatut "Pärnaõietee". Sellel on kolm osa. Kohe-kohe lõpetan esimese. See on tõsiselt huvitav raamat minu arvates. Mul oli raamatu peategelasest Taimist kahju alguses, aga esimese osa lõpupoole hakkab ta elu järjele saama, mille üle on mul hea meel. Muidugi usun ma, et tema probleemid alles algavad.

2 kommentaari:

  1. Ma ka kunagi laenutasin selle daki raamatu, aga tagastamistähtaeg tuli enne kohale kui jõudsin raamatut üldse avada. Aga siiski jäin ma seda veidi lugema, ja oli huvitav küll. Just mõnus, selline seosetu jutt, aga huvitavad mõtted ja asjad.
    Pärnaõieteed lugesin ka kunagi, 1. osa aeg meeldis täitsa, aga aasta pärast või nii, kui 2. osa kätte sain, ei avaldanud enam muljet. Ei tea miks.
    Aga soovin edu ja no, jään ootama su sissekandeid!

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldis isegi teine osa, aga nüüd loen kolmandat osa ja see ei ole enam eriti huvitav.

    VastaKustuta