neljapäev, 16. juuli 2009

Star FM

Eile õhtul hakkasin Internetis Star FMi kuulama. Olin siis raadio kodulehel ja silma jäi mäng "3 lemmikut kell 3". Klikkisin sellel ja lugesin läbi, mis teha tuleb. Varem olin raadiost ka sellest mängust kuulnud ja isegi mõelnud, et võiks ju osaleda. Eile ma siis mõtlesin sellele korraks, aga siis hakkasin kõhklema, kuid paari minuti pärast otsustasin ikkagi saata e-maili. Oma 3ks lemmiklauluks kirjutasin :
1. Bad Boys Blue - "Pretty Young Girl"
2. Alexander Rybak - "Fairytale"
3. Pet Shop Boys - "Go West"
Saatsin kirja ära oma nime ja telefoninumbriga. Siis läksin magama.
Hommikul ärgates ei olnud mul see enam meeleski. Pärast 12st tuli Kellu Kirkega siia. Mängisime Unot ja ühel hetkel heliseb telefon. Vaatan numbrit, et mingi imelik, algab 6ga, nagu mingi Tallinna number. Võtan vastu. Küsitakse: "Kas Eleriga saaks rääkida?" Ma vastasin, et mina olengi Eleri. Siis öeldakse, et helistajaks on Meiko Kelle Star FMist. Mina sain siis aru, mis on juhtunud. Ma olin üliõnnelik! Siis küsis millal ma viimati tantsisin ja et nüüd on mul võimalus laupäeval minna Lohusalu sadamasse tantsuõhtule, kus esineb Anne Veski. Sain 4 piletit sinna. Nagu ma ei suutnud seda uskuda. Mul ei ole ju kunagi selliste asjadega vedanud ja nüüd saatsin esimest korda kirja lemmiklauludega ja hopsti! saingi võimaluse minna. Ma ei usu seda siiani. Kahjuks ma ise ei lähe, ema ütles ka, et nemad ei lähe, sest see natuke liiga kaugel. Niiet nüüd üritan kellelegi, kes seal lähedal elab neid anda. Ma ei taha, et need raisku läheksid. Aga igal juhul oli see üks paganama tore üllatus!!!
PALJU ÕNNE MULLE!!!

1 kommentaar:

  1. Ja nii su võitudelaine alguse saigi....ok ok, tegelikult tahtsin üleeilse õhtu jätkuks ja selle postituse kohta, et kirjutada"Pretty young girl on my mind..." ja mina tulevikust ütleb, et sa näed BBB-i varsti liveeees! Jeee!

    VastaKustuta