pühapäev, 2. august 2009

01.08.09

Njaa, eile oli Vohnjas Kadrina valla külade päev.

Kui me sinna läksime, siis tekkis mul kahtlane tunne, et tuleb nõme rõve vihmane päev, aga noh, polnudki nii hull:D

Kõigepealt oli siis rongkäik. Meie küla(d) olid siis omanimelistes särkides. 16+ vanuses naised olid sellised mõnusad tumeroosad, 16+ mehed olid heleroosades särkides:D Päris naljakas, sest pea kõik küla mehed on sellised kõhukad:D Ja lapsed (16-) olid kollased. 16+ olid seljal "Kuni mu küla veel elab..." ja 16- olid seljal "...elan mina ka!" Suht nunnu lause:)

Siis pärast rongkäiku sai süüa. Igasuguseid huvitavaid torte ja kooke. Nämm. Tegelikult mina ei valinudki lemmikut, ma niisama nautisin neid.:D

Siis tuli kõladevaheline võrkpalliturniir:D Kahju, et ma mängida ei saanud:( See viis tuju veits alla. Igal juhul sain ma cheerleader olla. Esimene mäng lõppes meie küla võiduga (2-0). Siis mängisid 2 teist küla omavahel ja meie küla läks siis nende võitjaga kokku. Oi isver, ma läksin täitsa hulluks. Ma karjusin nii palju. Vaatasin, et paar tükki tahavad mulle peksa anda juba::D:D Õnneks seda ei juhtunud:D Noh, siis oli veel köievedu, selle ka võitis meie küla. No meil on ikka hullud külas:D:D Ja siis esines bänd ja noh, sain ka natuke võrku mängida ikka:D Siis läksime ära mingi aeg.

Nuuh, ega sellega laupäev ei lõppenud veel.Käisime kodus ära ja siis edasi oma külaplatsile. Mingid meie küla tüübid tulid sinna siis kokku:D Mängisime "kartulit". Oi, need mehed on ikka karmid:D Löövad nii tugevalt juu. Aga ei, lõbus oli küll :D:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar