laupäev, 25. juuli 2009

Raamatud

Nii, nüüd olen ma läbi lugenud raamatu
"Eesti teatrilugu. Teatrikunst"
Ma sain palju targemaks, mis teeb mind väga õnnelikuks:D
Siis lugesin üleeile läbi Jaan Kruusvalli näidendikogu. Seal oli 2 näidendit:
"Jõgi voolab" ja
"Pilvede värvid"
Sellest esimesest ma väga aru ei saanud:( aga teine meeldis küll tohutult.
Nüüd loen Jaan Krossi raamatut "Keisri hull". See tundub huvitav, aga keeruline. Loodan, et saan asjast aru ka;)
Ma tegin endale mingi hiigelpika nimekirja raamatutest, mida ma pean lugema. Päris õudne!
Haah, ma ju blokksin oma reidi ära, tegelt juba mingi 2 nädalat tagasi:D Hea tunne on, ei saadeta vähemalt haigeid kirju enam ja ma ei pea enam ütlema, et mul on reit - mul ei ole ju seda:D
Ma ei saanud viimasest lausest aru:( Mulle pole kunagi sobinud lausete moodustamine. See on ülihaige!!!
Oii, ma avastasin, et 2 viimast raamatut on Jaanide poolt kirjutatud! Elagu mu vanaisa nimi!!!

4 kommentaari:

  1. Ma vaatan, et sa led päris suureks lugejaks hakanud. Muide, ma olen ka mitu korda mõelnud sellist nimekirja koostada, aga tundub, et see tuleks lõputu. Aga ma tegin nimekirja, mis raamatuid suvel läbi lugeda võiks..
    Tervitused,

    VastaKustuta
  2. Tead, tuli jah selline lugemistuhin jälle peale. Mingi aasta aega ei ole niimoodi korralikult lugenud. Varem sai ikka iga kuu 2-3 raamatut läbi lugeda, aga siis tekkis paus. Eks selles ole oma süüd ka internetil;)
    Aga kuidas siis ka malevas läheb? Koduigatsus ei ole peale tulnud? Ja nagu ma aru saan, siis sina ja Birgit ei tule homme teatrisse. Kahju!
    Aga kui aega saad siis tervita Bikit ka ja olge terved!!:)

    VastaKustuta
  3. Nonii, nüüd jälle kodus:)
    Selles mõttes jah, et netis olles on vähem aega lugeda, aga samas ma vaatan tihti igasuguseid blogisid ja asju, kus soovitatakse häid raamatuid ja asju, nii et siis tekib jälle suur tuhin.
    Malevas oli tore.
    Kas sellest meie laagrist on mingit infi? lähed?

    VastaKustuta
  4. Juba vahepeal pidin isegi minema, aga mulle meenus, et mul on 17.augustil ametikoolis vestlus ja sinna pean ma ilmtingimata minema. Niiet jääb mul see laager ära. Õnneks olin ma juba varem sellega leppinud, sest ma ju algselt ka ei saanud. Aga jah, oleks ikka tahtnud.
    Tead, ma ei saa sellest laagrist mitte tuhkagi aru:D See laagriraha oli minu teada 350 krooni. Ja et kohale lähevad nad juba 15nda õhtul, et sina siis lähed vist 16ndal? Aga muud ma küll ei tea sellest. Liiga keeruline minu jaoks:D

    VastaKustuta