neljapäev, 9. august 2012

Working Class Hero

Ma olen nii õnnelik, kuigi see võib tunduda kummaline arvestades fakti, et ma olen nüüd juba mõned korrad käinud liiga tihti tööl.. Ehk siis.. mul on juba 4 vahetust (tegelt seda ilgelt vähe, tunne on küll nagu oleks sada aastat juba seal tööl käinud) seljataga. Kolm neist on augustis, ehk siis olen 72h juba tööl käinud ja homme lähen jälle ja siis olen 18ndani vaba.. Niivõrd kuivõrd.. Mulle tuleb külaline.. Souuu iksaiting! :D Aga jah.. Mul vist on augustis 7 vahetust nagu ma mäletan? Ja no seltskond on ikka servast serva inimesi täis... Kõik on nii omamoodi, mõnega naera ennast ribadeks, mõnega ära tee piuksugi..  Kas ma saan veel tolerantsemaks muutuda kui ma juba olen!?!?!? Tundub, et jaa! :D
Et siis tahtsin öelda, et olen oma tööga väga rahul.. Olen üldse väga rahul nii juulikuuga kui augustikuuga (siiani)... Need kaks kuud võivad ikka päris paljutki mu elus muuta (noo olgem ausad, ongi juba muutnud!!!).. Aga kõigest aegamisi ja rahulikult... Ei tasu ju ajast ette tormata ;)


Aga milline päev on parim?? Noh, eks see võib olla sünnipäev, pulmapäev, lõpetamise päev vms, aga mina avastasin, et parim päev on PALGAPÄEV! Mõnnnnnnaaaaa! Ja mul pole palk veel otsas! Ma pean ennast ikka suht kokkuhoidlikuks inimeseks.. et noh, ma ei larista.. Okei, toidule veits laristan nagu ma täna avastasin, aga noo! ma elan vaid korra, miks mitte siis süüa võimalikult palju!??!?! 



Kui juba söögist juttu tuli, siis ma ei saa lihtsalt jäätise ja pelmeenide vastu.. Ma olen neid viimase nädala jooksul vist liiga palju söönud.. Aga vähemalt saan ma lihtsalt ja odavalt läbi elus :D Ja mis kõige parem! Ma ei armasta mingeid ilgelt kalleid ja erimaitselisi jäätiseid, vaid mulle sobib ka 18-sendine Grossi vaniljejäätis.. Am I lucky or what???

Ma võin sellised asendada ka Grossi jäätisega ja olen ikka sama õnnelik!!
 
Ma nüüd leiutasin head pelmeenid... Veits tegin maha Kätult, aga tegelt mõtlesin ise ka.. Ükskord kui neid teen, siis teen pilti ka.. Sel pildil on Hagari pelmeenid.. Aga ma ARMASTAN pelmeene!!!

Mis veel?? Üks päev sain kokku Andraga, keda polnud alates lõpetamisest näinud... Päris karm on mõelda, et me ei näe enam iga päev.. See jõuab ilmselt alles septembris korralikult kohale.. Aga jah.. Käisime šoppamas (mul siiski oli palgapäev) ja veetsime Põhjakas aega.. Quality time!
Me ei unusta seda kunagi!
Lambikas pilt, aga mulle hakkas just meeldima.. Tüüpilised meie!

Sealt sai alguse ka minu jäätisemaania...
Ilmselge armastus.. Titanic 5D

Siga ja kägu.. peaaegu 3 aastat tagasi...

Ja mis on veel oluline... MA LÄHEN JUUKSURISSE.. Millalgi.. see kuu.. Ilmselt mingi... pooleteise nädala pärast, sest... mul lihtsalt kukuvad juuksed vastasel juhul ise peast ära.. Masendav kui katki nad on!! Aga ega ei imesta ka, kui nende omanik nii loll on nagu piltidelt näha võib... 

Mina kukuks ka juuste asemel ära pärast sellist asja..

Hull laps!

Aga nüüd ma ei teagi.. Mul on mõned lõikused või asjad välja vaadatud, aga ma ei tea ju kui hullus seisus mu juuksed on ja kui palju tuleb maha võtta, et neist jälle elulooma saaks.. 
Aga siin on mõned variandid:
See jääb ära, sest siis pidavat ma välja nägema nagu Jüri ema :D

Täiesti võimalik variant.. või vähemalt midagi sarnast!

Nii ilus ja nii 80ndad. Aga ilmselt rikub selline soeng/lõikus veel rohkem juukseid.. Niiet jäägu see siis pildipealseks silmailuks...

Ja see lõikus või asi on saanud kolm häält kolmest.. Niiet... Ma ei teagi nüüd.. Kui see on mu juustega võimalik, siis võimalik, et ma varsti olengi selline :D

Aga aitab siis praeguseks.. Küll varsti jälle kirjutan.. võib-olla...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar