teisipäev, 21. august 2012

In good times, in bad times I'll be on your side forever more, that's what friends are for.

Kullakallis Helina käis taaskord minu juures.. Seekord olime end veidi enam üles löönud kui esimene "karaokeõhtu" (no siis olime mingi väga lambikad... AGA lahedad!). See oli siis meil juba kolmas kord koos lihtsalt laulda ja me oleme päris palju arenenud.. Kui esimene kord tegime nalja, siis nüüd hakkame juba vaikselt pihta ka saama (liialdan, ma ei saa kunagi laulmisele õigesti pihta)... Aga peamine on see, et meil oli taaskord ääretult tore ja magama saime nii umbes kell 5... Muidugi ega me ainult ei laulnud.. Sõime ikka jäätist ja Helina tehtud torti ka (imehea!!!), lobisesime, naersime ja nautisime ka väheke mu Hispaania veini.. Mis nüüdseks on siis ka otsas

Hispaanlane!


Trummisoolo...
Ma loodan, et Helina mu peale kurjaks ei saa, aga see lihtsalt ajab nii naerma!

Ja mõned pildid ka!




Lõikasin Helina ära, sest tal ei tahtnud kleit seljas püsida...


Always friends! Meie hämmastavaid õhtuid tuleb veel!
See õhtu pidi olema tegelt meie viimane õhtu koos enne, kui Helina Tartusse ülikooli ära läheb.. Aga vaat kus lops - homme lähme Panoraami retrodiskole! Ja kohtume veel doonoripäeval ka ilmselt.. Ei saa ikka lahus olla!


1 kommentaar:

  1. Haha, kleit ei tahtnud seljas, ja mina õhus püsida :-D Aga no jaa, ei saa ilma sinuta :) Ja video peale...nojaaa...ma olin nii omas elemendis...

    VastaKustuta