laupäev, 18. august 2012

Time flies when we are having fun!

See nädal on olnud ikka väga meeldejääv! 
Eelmisel pühapäeval tuli Jüri minu juurde.. Andra sai temaga tuttavaks, käisime Hessis :D  Pärast mu vanaema ja vanaisa said vahtida, et kes too noormees minuga on.. Noo see oli koomiline lausa juba :D 
Hiljem sain ämblikufoobiaga tegeleda, sest uurisime mu vana mosu :D See oli hirmus kogemus tegelt  :D 
Õhtul/öösel läksime tähti vaatama õue.. et kas mõni langeb.. Üks langes, aga ma nägin seda silma nurgast ainult :D

No ma rääkisin, et ma võin ka Sprite'st purju jääda... Ma pole fotogeeniline, I know.. And I don't care! :D
Esmaspäeval tegime mida? Ma ei mäleta :D Laisklesime täiega ilmselt :D Õhtul vaatasime filmi "A Fish Called Wanda" hahhahahahahahahha, ma sain taas naerda selle üle :D

Teisipäev oli tore päev!!! Ma küll ei mäleta mis me siis tegime aga ikkagi oli! Aajaaa, piimal käisime :D Jalutasime oma purkidega külavahel :D Õhtul tahtsime vist Dirty Dancingut vaadata, aga see ei õnnestunud :D Siis tantsisime ise... see ka ei õnnestunud :D 

Kolmapäeval käisin hommikul püstolist laskmas Tapal. Suht äss olen juba!!! Sain päris palju pihta, ise ka üllatusin :D
Siis koju tagasi, sõime.. Siis läksime külaplatsile ja saime Jüri õega kokku. EESTI ON NII VÄIKE!!! Te ei kujuta seda ette ka... Lihtsalt.. Nad elavad Läänemaal, Ristil.... Ja said kokku Lääne-Virumaal, Orutagusel.. see pole normaalne :D Noh, selgituseks siis, et Jüri õe peiks on minu naabrimehe õepoeg ja tal on maakodu meie külas :D Normaaaaaalne väike Eesti! 

Nunumeeter läheb põhjaaaa!
Õhtul sõime jälle ja veeresime trepist üles... Jubeeee :D

Ja neljapäeval läks Jüri ära :( Suhteliselt hommikul.. Kui kurb.. Augustis me enam ei näe :( Õnneks saab august varsti läbi ka :D 

Ja pärast seda käisime emmega ehituspoes... Kaks blondiini ostsid kipsplaate ja tuuletõket ja mingit puitkiudplaate jne.. Ja siis jah.. Mu ema tegi ming veidi blondimaks kui ma olen... "Mine vajuta seda keskmist pedaali!".. Nooo oleks öelnud piduripedaali, ma oleks ka aru saanud... :D 
Siis tassisime hiljem neid plaate teisele korrusele ja niitsin muru ja tulin oma lebomaailmast välja :D Raske oli, aga hakkama sain :D 

Reedel... eile.. Värvisin pead ja niitsin muru ja käisin linnnas ja siis juhtus nii, et minu juurde maandusid Helina, Kätlin ja Kadri.. Kerge girls night! 

Sai lobisetud, naerdud, mängitud, lauldud ja tantsitud!!! Kõik vajalik sai tehtud.. Asi selles, et Helina ja Kätlin lähevad nüüd kohe kohe Tartusse ülikoooli... Ja siis tuli üks kokkusaamine ikka teha... Noo, sõime kaaaaa :D

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!
Ma ei taha enam enda juurde peolaadset asja, sest siis ma ei näe endaga üldse vaeva ja panen selga lambiriided ja nagu näha, siis siin pildil olevad riided teevad mu mingiks eriti tüsedaks.. KARM! Nii palju ma nüüd ka jäätist pole söönud...
Helinaaaaaaaaaaaaaaaa, läheb füüsikat õppima Tartu Ülikooli.. I'm so proud!!!

Kätliiiiiiiiiiiiiiin, läheb ämmaemandaks õppima Tartu Tervishoiu Kõrgkooli, ikkka olen so proud!
Meil on alati lõbus!

Nii pikk ja ilus.. HAIGE LIHTSALT!!!

Hahahhaha!!! Noo see on sajandi pilt noh.... Väga haige... Kätlin on nii ilus ja ma rikun kõik ära :D
Ma ausalt ei tea mida ma teen...

Blond ja katki... Varsti neid enam pole.. Mingil määral :D
Lõin ennast ka õhtu lõpuks üles... Lauldes peab endast ju parima andma :D

Noh, meil oli ikka väga lõbus.. Kahjuks ei saa teiega videosid jagada, sest need on ülisalastatud :D
Aga jah, mängisime lõpuks veel Aliast ja siis nad lahkusid kaa... Öösel vaatasin veel videod ära ja siis tuttu, sest täna tuleb tööle minna.. Oioi, varsti peangi kodust juba lahkuma.. Nii naljakas, ma pole juba nädal aega tööl pidanud käima, harjumatu... Enam ei oska ilmselt tööd tehagi :D


Aga järgmise korrani! Ma luban, et see tuleb lähiajal ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar