teisipäev, 31. juuli 2012

Inimesed on nii ilusad ja head VOL 2!

... ehk siis ma jätkan oma Kirna seiklustega. Ja panen neile täna ka punkti!

16.-20.juuli oli veel täislaks Kirnas...

ESMASPÄEV
Naasesime pärast kodust nädalavahetust Kirna. Juba varakult hakkas õpe peale. Esmaspäev kulus nuiaõppele ja taktikalisele käitumisele, ehk siis jagati meie suuuuur grupp taaskord pooleks ja osad hakkasid õppima nuia kasutamist (millele järgnes õhtul eksam) ja teised läksid taktikalist käitumist õppima. Noo.. Teleskoopnuia õpe on ikka väga naljakas :D :D Päriselt kaa! Peale selle muutusin ma nii kurjaks ja tõsiseks seda tehes, et inimesed mu ümber said naerda.. Aga vähemalt ma lõpuks sain selgeks, et enne tuleb karjuda "TAGASI!" ja alles siis lüüa, mitte nagu ma alguses tegin korra, et lõin ja siis karjusin "TAGASI!".. Ega nii väga ei reageeri jah :D Aga see oli ikka päris hea trenn nii füüsisele, häälele kui ka lõualihastele.. Naerad ja karjud! Igatahes... Vahepeal sõime, siis tagusime edasi ja nagu ma mainisin, siis õhtu lõppes nuiaeksamiga, mille ma sooritasin hindele 4... Ehk siis polnud kõige kehvem, aga arenguruumi on veel. Aga sain SOORITATUD.. Seega... 2 eksamit 12st (13st?) SOORITATUD! Esmaspäeva õhtut ma praegu ei mäleta jah... Kahju küll, tahaks teada, mida ma tegin huvitavat... See on see, kui jätad kirjutamise kaugesse tulevikku ja vahepeal on igasuguseid muid asju teele tulnud, et enam ei mäleta vanu põnevaid tegemisi... Aga.... Oooot... Võib juhtuda.. Et esmaspäeval käisin ujumas?!?!??! Jah, vist küll :D Jõudsin lõpuks ujuma kah Pedja jõkke.. Ja siis veel seda ka, et poisid rauastasid mind väga karmilt.. Mul olid jalad ja käed seljal raudus.. Ja ma olin diivanil kõhuli.. Veits weird jah...

TEISIPÄEV
Grupid vahetasid oma tegevusi, st, et meie, kes õppisime eelmisel päeval nuia, hakkasime teisipäeval õppima taktikalist käitumist.. NORMAALNE! Ma ikka väga feilisin + ma rääkisin mingit viru murrakut... "oma oma" selle asemel, et öelda "enda oma"... Noo, instruktorile pakkus nalja.. Aga see pole ainus nali, mida ma talle pakkusin :D Ja siis ta lasi rivis seista, ja hakkas igaühe juurest läbi käima nii, et nägude vaheline distants on ehk mingi 10-15 cm, vaatab sulle silma ja sina pead saama püstoli kabuurist välja, suunama selle üle õla ja kabuuri tagasi saama.. ja sa ei tohi pilku ära pöörata, sest siis ta tõukab.. Ma hakkasin relva kabuuri tagasi toppima ja siis tegi ta mulle mingit "Bugibugi buuuuuuu".... Noo ei mõjunud väga mulle :D:D
Ja siis õppisime igasuguseid toredaid asju, mis mul väga välja ei tulnud.. Aga Talvega on vähemalt lõbus kogu aeg, niiet ma ikka naersin terve päeva...
Siis tuli aeg õppida tordi lõikamist ja muid hoonetes liikumise viise.. Tegime läbi ka.. Okei, trepp - NICE, T-kujuline koridor - NICE, tubadesse sisenemine... NO NAERA PURU! Selline kolin ja madin, et kurjategija... noo teeb kapis püksi! Ja siis läksime duširuumi ka.. Ikka hull kolin.. Ja Talv teeb mulle siis vetsuukse lahti ja seal istub inimene potil.. Ja mis mina tegin?!?! Lasin ta maha muidugi... Päris karm eit olen.... :D
Samal ajal õppis teine grupp nuia ja tegi eksami ära.. Seega lõppes õhtu tegelikult juba uue asjaga... Näidati rauastamist ja seda sai väheke ka ise proovida.. Ja siiis.... GAASIKAMBER! Ehk siis me saime tunda, mis tunne tekib, kui ruumi lastakse väheke pipragaasi.. Noo köhi ja nuta ja aevasta, rõve tunne on! Ja 8 inimest lasid endale gaasi ka näkku lasta.. Talv oli üks neist, sai pisargaasi... Aga noo ta ilmselt kogu aeg laksu all, et talle väga hullult ei mõjunud :D :D :D Pärast hakkasin mõtlema, et oleks võinud ka näkku lasta... Aga siiski.. Noo pigem ei! :D
Õhtu lõppes..?! Olime Jüriga "instruktorid", sest ilmselt olen mina parim relvatundja üldse, et seda kellelegi teisele õpetada :D :D :D Ehk siis aitasime Kalal õppida relva järeleksamiks.. Ja pärast mängisime kahekesi poomist :D :D Ja Jüri oli nii tubli, et käis jooksmas.. Noo, ma pole nii võimekas :D

KOLMAPÄEV
Lihtsalt karmilt 4 tundi rauastamist hommikul kella 8st alates... Väga surm! A ma olen kummikäsi.. Ja pärast seda olin sinikäsi ka.. Pärast seda algas enesekaitse õppimine.. See oli ka päris kena trenn taaskord.. Esmalt jooksime ümber õppehoone mõned ringid.. Siis hakkasime asendeid õppima jms.. Ja lööke... Jne jne jne ... Päris lahe... Lõpuks tegime juba ma ei tea mis trikke noh... Jalaga makku ja rusikaga näkku!
Ahjaa, Kirlel oli sünnipäev kaaa!
Õhtul sai friikaid ja viinereid :D

Ja siis me käisime Jüriga ikka jooksmas kaaaa :D Ma ei saanud ju nõrk olla... Mis sest, et ma kogu aeg vingusin :D Aga ta kannatas ära :D

Siis jõudsime vaevu tagasi, kui Kirle ja Asko juba Tartust tulid ja läksime jõe äärde Kirle sünnipäeva tähistama.. Aga ma mingi 11 olin tagasi.. Ja siis lobisesin poistega telekaruumis.. Ja Ron muutus püshholoogiks... Ja ma naersin jälle nagu segane... kella poole kaheni... Ma lihtsalt naersingi 24/5... Jah, ilmselt magades naersin ka!

NELJAPÄEV
RELVAD, RELVAD, RELVAD!
Läksime lasketiiru ja hakkasime maadlema esmalt automaadiga, siis püstoliga.. Ja seda kaks päeva.. Ma võin nii palju öelda, et mulle istub automaat rohkem kui püstol.. Automaadiga läks täitsa kenasti, nii üksik- kui topeltlasud, aga püstoliga... Nooo.. Anna kannatust! Üksiklasud läksid ühes seerias kõik mööda :D :D Ja instruktorid olid taaskord megaägedad.. Ilmselt oleks ma nutnud, kui nad poleks nii vaimukad ja toetavad olnud.. Noh, nende huumorimeel on ikka karm, aga õnneks ma saan pihta sellisele huumorile :D Aga tegime igasuguseid erinevaid harjutusi ja lõpetasime üsna hilja..
Õhtu lõppes kaardimänguga... Tegin inimesi eesliteks... Normaalne! Siis laulsime.. Siis keegi kurtis et laulame liiga valjult.. Siis käisid instruktorid ringi, tulid saunast.. Me kahjuks ei läinud tüdrukutega "järelaitamistundi" sauna... :D
Ja lõpuks oli jälle mingi naeruring kuni poole kaheni öösel..

REEDE
RELVAD, RELVAD, RELVAD VOL2
Sel päeval mängisime ainult püstoliga. Tegime veel paar harjutust.. Ja siis läks VIP-i kaitsmiseks.. See on ikka väga vinge ülesanne, aga ilmselgelt ei saa ma sellega hakkama, kui ma ei saa üksikulegi märklauale püstoliga pihta :D Samas... Kõige hullem polnud, oli hullemaid :D Sain 14 viga, ehk siis pidin jooksma 14 ringi.. Noo.. Kas jooksin või mitte.. See jääb minu teada :D Ja jälle mul oli nii naljakas instruktoritega... Jüri tegi mulle muidugi sõjamaalingu ka, see tekitas kõneainet.. Aga ei, väga lõbus oli!
Siis pidi taas koju minema :(

Laupäeval käisin emme-issiga Tapal automaadi taktikalisel laskmisel.. Noo... Mark tulemus... Aga pole hullu :D Teist korda elus kasutasin automaati :D

Esmaspäevast algas nö praktika oma töökohas. Esmaspäeval olin uues pääslas, emme oli ka, niiet oli julgem :D Sain seal autonumbreid toksida jne.. Teisipäeval olin poole ajast vanas pääslas ja poole tagalas.. Noo töökollektiiv on enamjaolt küll SUPER.. Või ma olen lihtsalt mingi inimeste armastaja... Ma ei tea.. Eks endal ole ka lihtsam, kui inimesed meeldivad :D 
Kolmapäeval oli taas uues pääslas.. 
Neljapäeva saime vabaks, et eksamiteks õppida.. Noo.. Ma tuupisin seaduseid pähe.. Ja ega ma ikkagi tervet päeva õppida ei viitsinud.. ÕNNEKS ei maksnud see mulle ka kätte! 

Ja REEDEL oli eksamipäev!!! Taaskord Kirnal, taaskord suurepäraste inimeste seltskonnas, keda siis veel väga igatseda ei osanud, aga keda nüüd tahaks nii väga näha! 
Et siis.. Algas teooriaeksamiga.. Koosnes see neljast osast: seadusandlus, tuleohutus, taktikaline käitumine ja erivahendid.. Noo tööd ära andes oli mul küll tunne, et ma pooled neist kukkusin läbi.. 
Siis hakkas praktiline osa.. Ma olin vist eelviimases grupis, kes eksamile sai, seega oli ikka päris palju passimist ja ootamist taaskord.. Selle ajaga sain juba tagasiside lehe peaaegu täidetud (noo, sellega seoses oli nali ka).. Ja siis sain minna eksamile.. Praktiline eksam koosnes ka neljast osast. Esmalt seisime rivis nö nimekirja alusel... Olin esimene.... Meid oli 8... Kiirvoor - 2 meie eelnevat instruktorit istusid laua taga ja üks neist hakkas küsimusi esitama, teine nimesid ütlema, kes vastavad.. Nooo, mõni küsimus oli küll väga hull, aga mõni oli jälle selline, et miks küll mina seda ei saanud?!??! Aga tegin ära selle.. Kuigi vahepeal oli seis päis nadi.. Einoo, ma ei hakanud aega raiskama, kui ma ei tea vastust mingile asjale, siis nii ütlengi.. Aga jah.. SOORITATUD! 

Edasi.. Erivahendite kasutamine ehk siis nuia avamine ja sulgemine, gaasi kasutamine ja dadam-dadam.... KÄERAUAD! Kartsin rauastamist kõige rohkem, aga suhteliselt hästi tuli välja. Ma pidin siis kinnipeetavat põlvili rauastama.. Polnud hullu, saingi hakkama.. SOORITATUD! 

Nüüd läksime teisele korrusele. Taktikaline käitumine. Olin Krisiga paaris ja esimesena pidime tegema T-kujulisse koridori sisenemist.. Noo, üpris hästi tuli välja, kuid oleks saanud paremini.. Ent polnud hullu.
Siis läksime Krisiga trepil liikumise ülesannet hindava instruktori juurde.. Ja oi mis nägu ta tegi!!! Mul oli jäänud püstolil kukk alla ja noo see on üks väga suuuuuuur viga! Ja saingi lõpuks mõned kätekõverdused ka teha.. Kui enne olin naernud teiste üle, siis nüüd sain enese üle naerda :D Ütles, et nüüd 10 kätekõverdust!!! Ma vaatasin teda nii haleda näoga ja ütlesin, et ma ei suuda ju neljagi teha.. Noo, olime siis juba kõhuli ja ütleb, et olgu, plakse ei pea tegema, aga mitu kätekõverdust teeme.. Ma vastasin haleda näoga, et 5... Ja kui olin tema nägu näinud, siis lisasin, et ma luban trepil kõik väga hästi teha.. Ja nii siis tegimegi 5 kätekõverdust, tema 5 plaksuga, mina vaevu-vaevu 5 tavalist :D 
Noo, siis läks trepil liikumiseks.. Läks natuke liiga kehvasti, sest seal on ikka paarilise töö ka oluline.. Aga pole hullu! Saime SOORITATUD!!! Ja kui trepilt üles jõudsime ja instruktor oli ära seletanud, mis valesti oli siis järsku küsib minult: "Kas sa oled teatriga tegelenud?"... Mul oli väga awkward moment.. Nagu what!?!? Kust sa seda võtad!?!? Nii vastasingi, et jah, aga et kust see nüüd välja paistis.. Vastas selle peale, et ah.. üks vana asi meenus... Ja ma ei saanud temalt rohkem uurida, sest teine paar tuli peale.. Aga väga-väga awkward, sest mina pole seda meest enne Kirnat näinud juu.... Ja ta nii karm mees, et teatris ta küll ei käiks.. Veel vähem kooliteatri etendusi vaatamas.. Et noh, mul siiani veel kripeldab sees, kuidas ta sellest aru sai.. Ja nii lampi küsida.. Mul oli püstol käes, tema küsib sellist asja... :D Ja ma ei teinud Mel Gibsonit... 

Terve meie kaheksane grupp tegi kõik need kolm asja ära.. Me olime tubli oktaeeder vms??!?! Igatahes supertublid! 

Ja jäänud oligi viimane osa sel päeval... Auto läbiotsimine.. See toimus siseruumis ja auto oli tahvli peal :D Läksin sisse, hakkasin rääkima. Räägin veidi.. Instruktor ütleb : "Räägi nüüd õiges järjekorras." Hakkasin otsast.. Ütleb uuesti sama.. Siis ma mõtlen ja mõtlen ja mõtlen ja siis lõi pähe, mis enne ütlemata jäi! Ja siis läks juba ludinal. 
Ütleb, et saada järgmine.. Ei ütle mitte midagi muud.. Olen juba uksel ja uurin, et kas testi tulemused saab klassis teada, tema ainult noogutab.. Noo.. Ma ei teadnud ikka midagi :D
Aga teised ütlesid, et need, kes olid testides milleski läbi kukkunud, nendele ta ütles kohe auto läbiotsimise juures seda.. Kuna mulle midagi ei öelnud, siis olin kõik tehtud saanud..

Lõpuks oli terve kursus klassiruumis, 3 instruktorit nende ees.. Rühmavanem rääkis, et me päris tublid jne ja lõi tabeli lahti, kus olid kõigi nimed ja milles keegi läbi kukkus jne.. Ja ma nägin, et ma olin kõik eksamid SOORITANUD!! Kõikvõimalikud eksamid selle 3 nädala sees said SOORITATUD! Rõõõm! Ma ei uskunud kunagi, et ma esimese korraga kõik ära teen, olin arvestanud, et tuleb ikka järeleksamile minna milleski.. Aga EI! 

Huumorinurgake: 
Samal ajal kui rühmavanem rääkis, vaatas üks instruktoritest/eksami läbiviijatest tagasiside lehti.. Ühe juures hakkas peaaegu naerma ja pani selle kõrvale.. Siis lõpuks sai vaadatud ja sai ka sõna.. Rääkis siis ka et üllatus missugune! Selline suur grupp ja nii tublid ja tugevad tegelased.. Et wow.. Ja siis... Ütles midagi seesugust, et ühel tagasiside lehel oli üks naine, kes väidab, et ta on 19 maininud, et kursusel peaks olema kesköine oode. Ja et tema on sellega absoluutselt nõus ja et see inimene peaks tema poole pöörduma ja nad peaksid sellest rääkima, et see peaks tõesti olema ka kursusel. Terve klass naeris, ülejäänud instruktorid naersid.. mina naersin... Ja kõige hullem on see, et see tagasiside leht oli minu poolt kirjutatud :D :DÜks hull blondiin tegi nalja taaskord.. Tegi lõpu ilusaks.. Ja siis veel kommenteeriti ja naerdi.. Ja saigi otsa.. Aga kui enamus inimesi olid klassist lahkunud ja kaks instruktorit istusid veel laua taga, siis läksime Talvega (noo, Liisiga, aga Talv sobib paremini :D) nende juurde ja ma ütlesin, et ma olen siis jrägmisel kursusel ka kohal ja olgu ööoode olemas... Nad vahtisid mind kui imeasja ja naersid mu üle.. Too mees, kes enne küsis minult teatriga seotuse kohta ütles siis, et ma otsiksin internetist ta kontaktid ja kirjutaksin talle, millal ma kursusele uuesti tulen, et siis ta saab mulle organiseerida võileivad ööseks.. Et nad panevad kohe nad juba külma ära :D :D Ja uurisid, et millest selline vajadus üldse ja noo kõik oli nii vinge ja ilus! 

Ja siis jõudsin õue ja minu maailma jõudis teadmine, et ma pean lahkuma nende inimeste juurest.. Kallistasime ja ma nutsin (tüüpiline mina)... Ja tagasitee läks nii kiiresti, sest mul oli nii palju mõtteid peas... 

Need 3 nädalat täis tuupimist ja naeru.. Ma olen nii rahul! Ma tõesti olen väga-väga õnnelik, et ma seda tegin.. Et ma selle töökoha kasuks otsustasin.. Et ma sain nende inimestega koos olla.. Et nii mõnigi inimene sealt ei kavatsegi mu elust kaduda..! Et ma olen ennast taaskord ületanud.. Et elu on tõesti ilus ja et mul on täna palgapäev!  :D :D :D 

Üks äärmiselt ilus aeg mu elust on taaskord möödas.. Aga tutvused jäävad! Ikka paganama hea, et internet eksisteerib.. Saab ennast ikka kursis hoida teiste eludega.. 

Ma olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar