neljapäev, 23. august 2012

Blogistatistika

Ma nüüd teen Helina järgi blogistatistikat väheke..

Eelmine postitus siin oli mu 200 blogipostitus. Ma tean, ma olen väga vähe bloginud arvestades seda, et minu esimene sissekanne sai tehtud 7.juulil 2009.. Seega mu blogi on üle kolme aasta vana, aga pole isegi 300 postituseni jõudnud.. Veidi imelik, kuna leian, et oleks normaalne vähemalt 100 postitust aastas teha.. ega iga päev ei peagi ju!
Igatahes esimene postitus on siin. Pole mitte midagi erilist, selline tiineka jutt ..

Et siis palju mu blogil vaatamisi/lugemisi on? Vähe, aga ma ei kurda! Ma polegi siin selleks, et terve maailm mind märkaks ja mind ahhetama paneks, kuna kõik on nii huvitatud mu elust! Ma tean, et on inimesi, kes mu blogi loevad ja mul polegi rohkem vaja! Esmajoones ongi blogi ikkagi mu enda jaoks, et ma saaks ise 10 aasta pärast lugeda, milline teismeline ma olin.. Ja miks mitte oma lastele anda lugeda kunagi.. Neil võiks päris naljakas olla... Noh, kui nad on ikka juba normaalses vanuses! Aga jaa, kaldusin teemast kõrvale.

Total pageviews: 8425
Followers: 11

Kogu minu blogipidamisajaloo populaarseim postitus oli RETROFEST 2011! Seda on loetud/vaadatud/avatud 265 korda... Järgneb see 256 vaatamisega, ning kolmanda koha saab Retrolegend 2012 kõigest 51 vaatamisega. . 
Ehk siis on minu populaarsemad on seotud minu meeli köitnud üritustega! SUPER! 

Kõige enam lugejaid toonud märksõnad on olnud "retrofest", "ladygagajoke.blogspot.com" ja "tatoveering"... Hmmmmmm! 

Õnneks on kõige rohkem lugejaid olnud ikka Eestist (5868), järgnevad USA, Venemaa, Saksamaa, Norra, Ukraina, Taani, Holland, Soome, Inglismaa... Noh, küllap lihtsalt mingid märksõnad on toonud minu blogisse need välismaalased ja ilmselgelt pole nad lugenud, sest mul on kõik eesti keeles. 

See on siis lühidalt kõik!

Suht põnev oli sellist asja teha.. Ja mulle on hakanud meeldima statistika jälgimine...

2 kommentaari:

  1. Ma ei teadnud, et sul juba niiii kaua on olnud. Alguse omi pole ma kindlasti lugenud. Peaks piiluma mingi hetk, kui igav on :-D

    VastaKustuta
  2. Noo ikka jah.. Varsti saab 10 000 külastust ka täis.. Alles :D :D

    VastaKustuta