teisipäev, 28. august 2012

Ka doonor on riigikaitsja!

Alustuseks mainin lihtsalt ära, et sain eile endale isikliku tuttuue digivormi! Ja see istub seljas nii hästi (no minu mõõtude järgi) ja näeb välja veel parem! Ehk siis sain suvevormi (jakk, püksid, müts), talvevormi (paks jope, paksud püksid, mõnus müts), vihmaülikonna (jakk ja püksid), kummikud, kindad, sooja pesu pluusi. Vist kõik.. Aga nii ilusad.. Ulme, kuidas meeldivad! Nüüd siis on mul täiesti enda vormiriietus, enne pidin ema omaga läbi ajama. Ainus miinus on see, et pean hakkama uuesti embleeme ja asju õmblema... Damn !

Pildil ei jäänud kõige parem :(

Aga selle blogipostituse peateemaks on doonorlus. 

KÄISIN TÄNA TAAS VERD ANDMAS JA SEEKORD ÕNNESTUNULT! Tegemist oli minu kuuenda katsega verd anda, neist õnnestunud on neli. Seekord käisin koos Helinaga, mõlemad saime ilusti anda (mu hemoglobiinitase oli 133, ma olin ikka päris õnnelik, kui võrrelda sellega, et eelmisel korral oli see 115...) 
Mulle öeldi, et ma peaksin arvatavasti pooleaastaste vahedega verd andmas käima, sest mu hemoglobiin ei suuda tõusta lühema ajaga ilmselt.. Et siis see aasta ma enam ei saa verd andma minna. 
Aga see rõõm, mis minust vallandus pärast seda, kui olin doonoritelgist väljunud. No see oli ikka päris pirakas! Kahel viimasel korral, kui mind tagasi saadeti, valdas mind tunne nagu oleksin ma jätnud kedagi aitamata.. Ma tean, et mu enda tervis on kõige olulisem, aga ikkagi oli nagu süütunne sees. Sel ajal oli ka eksamiperiood ja olin praktikal, kõik see võis rolli mängida ja ilmselt mängiski... Aga nüüd olen taas andnud endast kõik, et kedagi aidata.

Mulle on kogunenud juba päris toredaid asju doonoripäevadelt. Olen seisukohal, et ei võta sealt midagi söödavat nii kaua, kui seal on veel midagi sellist, mida mul pole ja mis saaks jääda mälestuseks. Niimoodi mul ongi juba doonori sokid, kindad, kruus ja nüüd mingisugune karbike, kus on see piparmündilehed ehk siis saan teed! Nomnom!

Mina innustan inimesi verd loovutama! See on kasulik nii teie füüsilisele kui ka vaimsele tervisele, niiet kui verd kannatate, siis andke aga tuld!

See doonoritelgi süsteem Rakveres on väga vinge! Hoopis teine tera!


Ja oi, ennäe imet! taamalt tuleb Andra! :D
Suht "keep smiling" naeratus.. Aga tegelt olin siiralt õnnelik! :D

See on siis see karp, millele ma ei oska õiget nimetust anda...

Mmm, piparmünt.. Peaks vist teed minema tegema...


Noh, lisaks olid veel paar ettevõtet vms, kes jagasid nänni doonoritele :D Hea huulepalsam on kusjuures!
Ära karda aidata!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar