reede, 11. juuni 2010

Reede

Vaatasin oma dokumentaali... Tunnistan, et viimased 15 minutit ma luristasin nina ja tundsin kuidas põsed märjaks said... Aga alguses ma avastasin, et need kaadrid, mis seal olid lavastatud.. et ma olin neid ju näinud, ma vaatasin neid ükskord mingil moel Youtubest.. Aga nüüd ma sain vähemalt aru ka.. Oh, see teema on ikkagi nii vastikult südamelähedane... Ma ei suuda väljendada seda kahjutunnet, mis mind valdab, kui ma mõtlen kõigile neile inimestele, kes selle ühe testi tõttu kannatavad tänaseni. ÕUDNE!

Aga ei taha masetseda.



Parem räägin natuke oma kolmapäevast.

Oli siis järjekordne õppekäik, seekord Ida-Virumaal. Kõigepealt käisime Kalvi mõisas. Olin varem käinud ja väljaspool või nii, seekord sai sisse kaa. Ja no mulle ei meeldinud seal sees... Äkki on see liiga luks minu jaoks, ma ei tea:S Aga selline massiivne kolakas mõis, ei lähe peale:(

Järgmine punkt oli Purtse linnus. See oli naljakas hoone, iseenesest pisike ja siis selgus et seinad on 2,5 m paksused :O No sinna küll sisse ruumi ei jäänud.. Aga see olla restoran ja kontsertisaal:D Siis seal samas lähedal oli mingisugune leinapark.. Seal oli mälestuskell kommunismi käes kannatanute auks. Ja pikk nimekiri mingil moel hukkunutesst. Samuti on sinna puid istutatud. Igasuguste katastroofide jms jaoks. Üks, mis meelde jäi, oli selle katastroofiga seotud mis juhtus vist ka 1994.aastal kui Pakri saarelt (?) hakkasid mingid kaitseliitlased või keegi tulema mandrile läbi veee. Olid üksteise külge ühendatud köiega ja siis seal oli mingi eksimus ja suurem osa uppus neist. mulle ei meenu selle koha nimi :S

Edasi läksime Saka mõisa. Seal on mingi vana vahitorn, mis on tehtud selliseks vaatetorniks või nii.. Ronisime üles. siis tegime Andraga natuke Titanicut :D Siis läksime kõrgusest madalusse. Ehk siis ronisime alla mere äärde.. See oli päris vaevaline, aga mulle meeldis:D Ja seal sai ju süüa kaaa, mmm .. croissant :P nomnom (PS! Ma sõin jube palju beseed ka:S:S:SSikka väga palju:S)

Järgmisena põrutasime Toilasse. Seal käisime SPAs nö. ja mingis vanas rannas ka.

Viimane sihtpunkt oli Sillamäe, huvitav stalinlistlik hoonestus. Aga mulle meeldis see täiega. Nii hea on, kui on mõni selline linn Eestis, kus näeb veel nõuka-aegset stiili.. Väga äge!!
Ma olen vist väga vanaaegse fänn :P
Aga enne kui tagasi Rakverre sõitma hakkasime, liikusime mingist Sompa külast või alevikust läbi, pidi olema šokiturism, aga me vist ootaseime liigset jubedust ja pidime pettuma.. Nii on kui liigselt oodata.. Ja kui me millegi pärast veel Kohtla-Järvele jõudsime siis tärkas minus äratundmisrõõm. Nimelt me sõitsime mingil moel tuttavatest hoonetest mööda. Mulle meenus kohe see aast, kui me Petiverega Kohtla-Järvel festivalil käisime. Seal oli see rahvamaja vms kus me esinesime, see maja ka kus me ööbisime, ka see teeots kust sa Maximasse.. Mulle meenus see nii selgelt, ma ei saanud magadagi, pidin aknast välja vaatama.. See oli nii tore hetk :)
Aga siis jõudsime Rakverre (kuidagi väga kiiresti). Tormasime Kerlyga Tapa bussi peale ja saigi koju.
See maaturismi teeninduse eriala on ikka vapustav, saab ringi rännata :D EI KAHETSE ÜLDSE!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar