neljapäev, 24. juuni 2010

Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Nii kurb, kui see ka ei ole, on selleks aastaks võidupüha ja jaanipäev möödunud :( Ja nii kiiresti need läksidki... Väikene ülevaade sellest möllust, millest ma osa sain :D See on pigem mu enda jaoks, et see ei ununeks :D Sest kõike ka ei jõua mäletada ! ;)
23.juuni 2010, alates 20.00, Orutaguse/Saukse/Vandu külaplats
Meiega siis liitusid koertekasvataja ja tema pere Tallinna kandist ning ema täditütar perega Tallinnast. Nii tubli ikka, et viitsisid tulla ühte kolkasse jaanitulele :D
Igatahes jah, läksime, oli igast värki :D Mingit laadi võrkpalli võistlused, õhupüssiga märki laskmine, perede vaheline grillvõistlus, köievedu, õllekasti hoidmine. Rohkem sellist tüüpi tegevust ei olnudki vist ... Ja siis kuskil 12 ajal äkki läks karaoke lahti. Algul ei saatud vedama, pärast ei saadud pidama, nagu eestlastel ikka kombeks :D Ja võib öelda, et endale see küll väga laulmine ei tundunud, pigem karjumine... Aga kahjuks ei tea, kui kaugele see kostus :D Tahaks teada.. Seal lauldi ikka palju laule :D Läks kuskil 5 hommikul ära, ma läksin telki 4.30.. Aga elasin kaasa telgis nendele, kes veel jäid platsile, kuigi neid palju ei olnudki :D Tegelikult ma ei saanudkis väga magada, niigi juba 8.45 ronisin telgist välja :D Aga tagasi karaoke juurde. Ikka kreisid inimesed küll, sellist koomuskit tehti :D Sest keegi ei mõelnud väga sellele et nüüd ma laulan nagu superstaar, pandi nii nagu tuli , ja see oli SUPER !! Ja mõni laul tuli kohe mitumitu korda järjest :D Igaüks tahtis end ju näidata. Ja karaoke oleks võib-olla isegi kauem kestnud, aga no valgeks läks ja projektor ei suutnud enam sõnu näidata:D Kahjuks "laulsin" ka mina nii mõnegi laulu mikrofoni :$ Õnneks oli toetajaid :D:D Ja mulle ikka meeldis :D Üldiselt laulsid paljud taustal kaasa:D Ise kaa ju karjusin teistele kaasa :D Siis ilmnes üks pervomees :D Okei!! Ma ei ütle nii, asi poel niimoodi :D:D Ta lihtsalt oli esimest korda meie külapeol, suht värske elanik ka ... Aga jah.. Tema jutu kohta ei saaks öelda, et see ei olnud nilbe :D Aga õnneks saab seltskond naljast aru :D Kas või sellest, et ta kutsus mind lokaali :D Või et tahtis minuga metsa minna :D Ja seda kõike mu ema nina ees.. Aga me ei olegi normaalsed, me ei väidagi seda. Ja siis teine külamees, kes minuga ikka pea igal üritusel on tantsinud, tantsis minuga ka see kord :) See on armas! Väheke lauluridu, et saada ettekujutus lauludest :D
"Liisa, päikseline naine, Liisa, kaunisilmne naine, Liisa, unelmate naine, aga hobu oli väsind ja pii oli kustund." (Liisa, päikseline naine)
"Mul meeles ainult Amarillo, seal, kus peidus on kõik rõõmude killud, ja ükskord saab neist Amarillos üksainus suur ja jäädav rõõm. La-la-la…" (Amarillo)
"Mu käte vahel ta sosistas õrnust. Ja siis kui kätt temal suudlesin ma, siis nägin sõrmes tal laulatussõrmust, igavest nüüd adjöö, Capri saar! " (Capri saarel)
"Siis meeleldi maanteel ma tantsin, kus metsade, tormide laul, seda marulist hulkuri valssi, tule minuga, neiu, ahhoi!" (Hulkuri valss)
"Jambolay, miks küll ilmsi sind ei leia? Kas ehk teed su juurde nõnda raske leida? Tahaks tantsida apelsinimajja. Õnn on see, kui leiad oma Jambolaya." (Jambolaya)
"Kikilips teeb mehe šikiks. Kikilipsu pühaks pean. Kikilipsuga siin ilmas kõik ma kätte saan." (Kikilips)
"Kuidas läks sul see mäng? Kui kaart ei käi siis armutundeis veab. See on vaid mäng kuid juba ette tead, et jälle kaotama pead." (Kuidas läks sul see mäng?)
"Kui Kungla rahvas kuldsel a’al kord istus maha sööma, siis Vanemuine murumaal läks kandlelugu lööma." (Kungla rahvas)
"Nii hea, nii hea on mõelda siis, et kuskil rannaliiv ja mere ääres väike maja ootamas on mind." (Majakene mere ääres)
"Kui sind koju saadan iga kord ma loodan, ühtainsat sõna ootan, mis jäädavalt seoks meid." (Marina)
"Seepärast naerata nüüd jälle sa, naerata, nagu eile armas, pisarad nüüd kuivata, naerata, õnn ei ole kaugel." (Naerata)
"Olla võin kui jää või tulikuum, su kõigi unistuste tuul ja valgel ööl on varjus kuu. Enda nii sulle tõin ma, kuigi tean, et homme võin ma muutuda vaid nimeks sinu suul." (Nagu merelaine)
"Kord olid niidud rohelust täis, pilv taevavõlvist vaid harva üle käis." (Rohelised niidud)
"Oh, keeruta, lennuta, linalakk-neidu, kel silmist nii kelmikaid sädemeid lööb! Ei sellist küll maailmas kusagil leidu kui Saaremaal heinamaal juunikuu ööl." (Saaremaa valss)
"See viis haaras mind, see viis võlus mind, see viis võitis mind, kui esmakordselt kuulsin laulmas sind." (See viis)
"Veel kord, veel kord, veel kord, veel kord, endalt heita linnaahelad. Veel kord, veel kord, veel kord, veel kord, veel kord mängida puhtal noorusmaal." (Veel kord)
"Ja ema nutma jäi sel ööl kui ringi surm Chicagos käis, isa polnud tulnud koju töölt, oodata võis kõike sellelt öölt, veel ja veel." (Öö Chicagos)
"16 kannu mis annab mulle rammu, 16 kannu ja kandikutel juust. 16 kannu, mis toidab minu sammu. Ja lauad ... mis tammepuust. " (Kuusteist kannu)
"Anna mulle andeks ja küllap ka siis, andeks sulle anda võin minagi. Tülist tühjast kumbki meist kasu ei saa, lepime siis kiirelt milleks oodata." (Anna andeks)
"Sinule kullast südant osta kord tahtsin ma. Sest et sa olid minule kallis, sest et sa olid hea." (Kullast süda)
"Kõndis neiu mööda metsa, otsis vaarikaid (x3). Leidis metsast noore mehe, nii nad kokku said (x3)" (Kõndis neiu mööda metsa) Siis tahetigi minuga metsa minna
"Videvik jälle ust nüüd paotab ja tuleb öö, siniseid varje maale laotab soe suveöö. Kas kaugelt teelt nii raugelt kostab sinu hääl, või laulab me ümber hämar öö." (Videvik)
Jne jne jne !!! :)

24.juuni, külaplats
Ärkamine telgis, kus sai jube vähe magada.. Isegi see aeg mis ma seal olin, on võimalik poolitada ja siis saab võib-olla teada kaua ma tegelt magasin :D
Igatahes, oli ilgelt soe päev. Ja me mängisime mõnusalt palju võrkpalli.. Mu õlad on põlenud:( Nüüd võiksid nad pruuniks minna. Ja palju nalja sai, sest see naljakas mees rääkis koguaeg.. Oli küll nilbusi aga põhiliselt oli nii, et kui ta suu avas siis teised naersid :D Ja oli lihtsalt tore vaba päev:)

Ainus asi, mis mulle nende kahe päeva jooksul ei meeldinud, oli see, et ma sain nii vähe süüa :S:S Eile õhtul ma ei söönud vist midagi.. Mingit kooki äkki ainult:S Liha ei mäleta üldse.. Ja täna sõin ainult natuke liha.. Ma ei tea.. Alati olen mina see, kes õgib ja pärast kaebleb, et tal kõht puhitab :D
Aga ma olen üpriski rahul.. Ja selleks aastaks siis läbi :( Pool aastat on kohekohe läbi.. Aeg läheb kiirelt ja see ei ole hea tegelikult :S

Aga olge tublid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar