teisipäev, 8. juuni 2010

Elu on joonistamine ilma kustutuskummita



Terve!


Ma siin jälle üle pika aja..


Kolmapäeval käisin Kuremäe kloostris.. Pärast seda sai kõvasti pahna süüa... Saiakesed ja küpsised ja mahl ja õun.... Oi, kõht oli täis... Ja bussis sai jälle nii mõnusalt tukkuda.. Üldse olin ma eelmine nädal nii väsinud ja unine:D See vist sellest Võrumaa nädalavahetusest..


Reedel oli vaba jälle. Õhtul käisin Hulja peal tsillimas:D Kõige põnevam selle juures oli, et sain kolada Hulja vanas mõisahoones.. Lihtsalt nii põnev olii ...!! Mul tekkis juba peaaegu äriidee.. See on nii nagu vana Hulja koolimajaga oli.. Aga siis see lammutati ära :( Ja nüüd idee mõisahoonega. Mõtlen nagu väike laps.. Saan suureks ja teenin raha ja siis ostan selle ära ja teen korda :D Kahjuks või õnneks on mul hetkel selline mõtlemine.. Ma ei mõista miks seda korda ei tehta :S:S Ma pean tõdema, et see ei tundu väljaspoolt just väga mõis, aga sees on nii äge.. Sellised ruumid ja trepid jms.. Kui jõudsin trepini mis oli peaukse ees siis ma otsustasin ära, et see hoone saab mulle kuuluma
:D Ma tõesti loodan et see hoone säilib ja seisab veel mitumitu aastat :) Ja sama lugu on vanavanaisa autoga, see peab ka veel vähemalt 10 aastat säilima.. Siis laseksin korda teha jms.. Oh, ma olen nii vanamoeline :D Aga see auto on lihtsalt super (K)

Ja muide, see on 1960.aasta Moskvitš 407... Arvutuste järgi on sellel musikesel see aasta juubel - 50 !!! Ohhhh.... Ma nii tahan seda autot.... See oleks nii super lihtsalt... Signe ütles ka, et tal selle autoga mälestusi.. Kunagi olid Raivisega seal mänginud :( Ma täiesti usun.. Ilusad mälestused... Ohh... Ei lase kurbust ligi :) Aga kallis auto on ikkagi ! :)

Reede õhtul oli Kanal 2 saade " Viimane tund - Estonia uppumine" vms.. Ja siis vaatasin seda.. Kahjuks ei jätnud see minusse mingit tunnet.. Ma isegi ei nutnud.. No tõesti, see ei olnud millegipärast nii väga mõtlema panev.. Iseenesest mõte oli väga hingekriipiv... Võib-olla ei olnud ma lihtsalt keskendunud aga see ei jätnud minusse sügavat jälge...
Laupäeval ma sinna moeshowle ei saanud sest kolmapäeva õhtul läksime emaga riidu.. Ja siis ta ei lubanud minna.. Andsin Andresele teada, ta vist leidis kellegi teise.. loodan iga tahes.. Aga nii halb tunne oli ju ära öelda.. Täielik althüppaja tunnne :S:S:S:S Ma vihkan seda tunnet...

Aga see-eest sain vanaema sünnal käia.. Nii
armas :)












Pühapäeval käis emme langevarjuga hüppamas.. Oli vaimustuses... Ja tegi ka mulle pakkumise minna hüppama.. Kasutan ta lahkuse ära ja ehk juba varsti hüppan kaa :D ;)
Eile oli siis tal sünna:)



See reede on Kanal 2 " Viimane tund: Tsernobõli katastroof".. VAADAKE !!! Mina vaatan ja võtan taskurätikud ligi.. Mul on tunne et see reede tuleb natuke nutune.. Aga vähemalt ma näen seda :)

Homme väljasõit klassiga.. reedel lühendatud tunnid.. Pühapäeval meeste tatsupidu vaatama :) Ja järgmine nädal tundide täislaks:S va. neljapäev kui 6 tundi ja reede mis vaba... ja siis on kool läbi !!!!!!! :D




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar