laupäev, 10. november 2012

You are only young once, but you can be immature for a lifetime.

Nüüdseks olen ma juba olnud 20 aastat vana (või noor) veidi enam kui üle kahekümne nelja tunni.

Teate, ei olegi nii õudne. Muidugi vajab harjumist vanuseküsimustele vastamine. Et ei juhtuks seda, et teen ennast nooremaks.

"Kui vana sa oled?" "20!", "20!", "20!", "20!"
Ah, ma harjutan...

Sellest huvitavast, ent siiski tavapärasest päevast nii palju, et esimene õnnesoov tuli messi näol Andrelt (mida ma poleks osanud oodatagi). Järgnesid Jane ja Liina messid. Kõik see toimus ajavahemikul 00:00-00:30.
Lisaks sellele tulistasid mind messidega ka Andra, Piret (nii armas, kui endist praktikanti meeles peetakse. Ja seda veel läbi messi, mitte lihtsa FBi seinapostitusega), Merit, Ulla, tädi Krista, Grethe ja Krissu.

Kõned sain vanaemalt ja Kristilt. Kätlin üritas ka helistada õhtul, aga ma sõitsin autoga.

Noh, emme-issi, venna-õde soovisid ikka laivis mulle õnne.

FBs tulid ka mõningased õnnesoovid seinale + õnnesoovid postkasti.

Nii mõnigi vaevus mind naljaka või ilusa pildiga meeles pidama.

FBi esimene õnnesoov tuli Sandrilt... Laulis mulle.. Noh, peaaegu.. Ega ta ise ei laulnud :D
Järgnes pilt Kerlylt.
Siis olid ka juba esimesed õnnesoovid postkastis.
Eliis postitas väga ilusa pildi..
Maris postitas funny pildi.
Renate tulistas mind virtuaalsete küpsistega.
Mario tegi nii nunnu pildikese mulle.
Kätlin lihtsalt rüvetas mu seina :D

Lisaks sellele meenus mulle keset päeva, et oi, täna on ju sünnipäev ka kuumal Roman Poljanskil. Otsisin ta meili välja ning üritasin vene keeles talle õnne soovida ja nii muuseas mainisin, et mul on ka sünnipäev. Ja no, viisakas mees, vastas ja soovis ka mulle õnne :)

Autokool soovis ka õnne.. Oma esimesed triibulised sain ju neilt...

Kõige erilisem kingitus või üllatus tuli Helinalt. Nagu ikka... See tüdruk suudab mind nii palju üllatada ja muutub aina asendamatumaks. Mingi hetk juba kartsin, et ta on mu ära unustanud, aga ta tegi meelega seda kõike. Igatahes... Kui Põhjakast õhtul tagasi jõudsin, siis postitas ta mu seinale kohe ka video. Ja see on nii ilus!


Tõesti amazing video.. Nii palju vaeva nähtud! Ta ise on küll veidi rahulolematu, aga mina olen küll totaalselt rahul!!!

Uus aasta tõi ka uued tuuled mu mõtlemisse. Nii paljud inimesed kirjutasid ja soovisid, et ma oleksin ikka sama rõõmsameelne ja energiline edasi. See pani mind tõeliselt mõtlema, et neil on õigus.. Ma olen kuhugi kadunud ja nad pole selles süüdi. Seega ei saa ma neid karistada mingi kibestunud ja mossis Eleriga. See lõbus ja elu nautiv Eleri peab tagasi tulema. Ja noh, võin öelda, et vähemalt viimased 12h on ta küll juba tagasi olnud... Aitäh kõigile, kes olid osalised mulle mõistuse pähe panemises!!!

Üldiselt möödus päev autoroolis, tegin ka kartulisalatit ja küpsisetorti.. Avasin šampuse.. Ehk siis kerge istumine vaid perega.

Mu lemmiktort! Ainus, mida teha oskan kah :D

Roses ja vorstikesed... Hmm.. :D
Alkohoolik! The best drink evaa!

Lisaks tegin ise ka endale sünnipäevakingi(d):

Nii mõnus oli vaadata vanu pilte.. Siis kui noor veel olin...
Forever Young on vist väga minu teema :D
Mõned kallid sain ka.. Tänu Ostuööle.. Kõigepealt Meritilt, siis Mariselt, siis Merkalt ning lõpuks Maritilt.

Ja noh, Raadio 3 mängis 16:20 minu kolme soovilugu ka.. Kõik kolm olid Sandralt. Ja läks õnneks, nad just võtsidki minu lood.. Eks ma ikka pingutasin ka, mainisin taaskord nii muuseas, et mul sünnipäev :D Aga just sel hetkel sõitsin kodu poole.. Oi, tümm läks põhja.. Maria Magdalena karjus autos.. Ema ei keelanud ka, muidu käsib sõitmisele keskenduda :D Ja jõudsime koju siis, kui alles 1 laul oli kõlanud. Seega jäin üksinda autosse ja volüüm täitsa põhja.. Laulsin seal In the heat of the night you lose your heart and sell your soul!!!! + Little Girl... Nii hea on metsas elada, keegi ei vaata viltu, kui istud üksi autos ja tšillid :D

Ohjah... Ongi möödas.. Ja pääsesin eluga sellest :D

Aga öösel nägin õudusunenägu :D Ma olin FBi postitanud mingi kahtlase pildi relvaga.. Ja siis töö juures oioioioi, milline probleem sellest... Oi kuidas ma nutsin.. Niiet palun, kui ma mingis afektiseisundis lisan FBi töö juures tehtud relvaga pildi, siis äratage mind võimalikult kiiresti, et ma selle maha võtaks :D Sest julgeolekuonu ütles, et meid siiski vist ei hakata koondama, seega tahaks oma mega töökoha säilitada :D Aga noh, ega meil ei tea ka kunagi midagi :D

2 kommentaari: