teisipäev, 27. november 2012

Hurt me and you'll understand - I'll never be Maria Magdalena!

Oh seda rõõmu - Star FM hoiab mind nii elus! Laseb muusikat, mida ma armastan!!!

Tegelikult ei saanud ma jätta mainimata, et ma tegin täna üle väga pika aja kodus füüsilist tööd :D Ikka päris mõnusalt, ilmselt on mul nüüd värske õhu mürgistus ja õhtul magan tööl nagu nott. Ma vähemalt loodan, et see aitab unele kaasa, sest ma pean esimesena magama minema :D Olen emme asemel ja seega saan uude pääslasse, jeessss! Aga nii kummaline oli õues - ema saagis mändidel alumisi oksi ära ja mina tassisin need lõkkeplatsile... AGA NOVEMBRI LÕPP ON JU!!!! Lumi peaks maas olema, valge pehme vaip peaks maad katma... Mitte, et ma seda igatseks juba, aga kuidagi naljakas oli sellist tööd teha peaaegu detsembrikuus...

Üldiselt on mul fun olnud.. Niivõrd kuivõrd... Päevad mööduvad rõõmsates toonides, magamajäämine on see kõige kurvem osa päevast... Aga noh, eks kord läheb üle ka see.. Igatahes - laupäeval oli siis tore esmaabiloeng. Sain Annet pumbata ja mul tuli see HÄSTI välja!!! Kirnas õpitu oli hästi meeles!!! Õpetaja isegi kiitis mu pumpamist :D Hingamisega oli see probleem, et mingi lapike oli nuku ja minu suu vahel, seega oli mul raskusi terve tema suu enda suhu saamisega :D Ja naerda sai palju! Esmaabiga on nii, et mida rohkem seda saad kuskil üle korrata, seda parem. Aga põhiline on see, et seda reaalselt vaja ei läheks.. Õnneks saan ma olla üsna kindel, et kui keegi peaks abi vajama, siis ma saaksin anda endast parima, sest teadmiste pagas on üsna hea juba.

Siis tuli töö vahepeale... LEBO! :D

Eile sain autoga sõita, niii heaa!!! Mulle nii meeldib!!! Viadukti juures tegin ühe enda jaoks keerulise manöövri ja sain SUUREPÄRASELT hakkama! Oi kui uhke ma enda üle olin!!! :D Esiteks ei suretanud ma autot välja kohaltminekuga (seda ei juhtunud eile kordagi, ptüi-ptüi-ptüi) ja teiseks ei jäänud ka ülejäänud liiklusvoole jalgu. Ja nii ma siis sõitsin Põhja ja koju.. Parkimisega sain ka ideaalselt hakkama, sest parkla oli suht tühi, tuli lihtsalt kohale sõita otse :D
Kodus tegin eksami alguse läbi :D Ehk siis vahtisin rehve, auto üldist korrasolekut ja tutvusin tuledega. Vanemad said ka aimu, mis tuled nende autol on :D :D
Siis tegin omale gümnaasiumi ringi selgeks. Tuletasin meelde, mida Kristjan rääkis, kuna mul on probleeme arusaamisega, millal peab siseringi minema ja millal mitte. Tegin siis 5 erinevat skeemi, saatsin Kristjanile ja küsisin, et kas on õige... Ja ülla-ülla, kõik oli õige!!!! :D Kristjani vastus ajas mind nii naerma ja tegi ka nii õnnelikuks!!! Neljapäeval on kõik minu kätes... Ma pean jääma rahulikuks ja mõtlema, et see on ju kõigest sõitmine.. Nii umbes pool tundi, sest veerand tundi võib vabalt minna algusele.. Huh, nii põnev!!!!
Õhtul uurisin ARKi lehelt palju see riigilõiv on... Ja ma pidin p****** kukkuma.. 90 EURI teooria- ja sõidueksami + juhiloa väljastamise eest???? Mis te olete maanteeameti röövlid?!?!??!? Täitsa hull ikka ju!!!!
Siiani on mul läinud autokoolile 520 euri.. Ja see on veel miinimum!!!! Aga ma ei tea ju kas saan neljapäeval sõidu tehtud.. Kui ei, siis läheb veel lisaks 17€, et uuesti teha... Kuigi noh, ma üritan ikka endasse uskuda ja ma usun, et ma suudan selle neljapäeval ära teha. Ma pean keskenduma ja kõike enda ümber jälgima.. Siis saan hakkama.. Ja fooride all pean lihtsalt mõtlema hoolega :D

Täna aga võitsin lampi mingid Crocsi Hello Kitty teemalised tennised :D Ehk siis õele on jõulukink olemas :D Ja siis vaatasin oma kaunitari õues ja jõudsin otsusele, et kui miljon eurot võidan, siis saab see kaunitar esmajoones korda!!! Ja siis vaatab edasi, mis rahaga teeb.. A no jama on see, et selle miljoni võitmiseks tuleks ju midagi teha ka.. kas siis lotot mängida või ma-ei-tea mida veel teha... Aga mul on lihtsalt nii kahju temast ja südames kriibib, et ta lihtsalt laguneb... :(

Minu musi!
Täitsa haige, kuidas sellisega kruiisiks...




Vend sadas mõni aeg mulle tuppa ja oli nii õnnelik, et oskab laulda Titanicu tunnusloo esimest salmi :D Ja et ta sai lõpuks selle loo ka endale telefoni :D
Üks õhtu tuli VH1-st ka see lugu koos videoga... Tegelikult on mul ka üks armas mälestus seoses Titanicuga... See kõik on mulle nüüd veel erilisem kui kunagi varem...

Celine Dion - My Heart Will Go On

Kui juba muusikast juttu tuli, siis mind on viimasel ajal lummanud ka üks "moodne" laul... Aga võib-olla polegi asi niivõrd laulus, kui selle esitajas.. Avastasin The Script-i solisti :D Niiiii ilus meees!!! Ja no, ma võin nüüd ükskõik keda vaadata ju :P Ja veel avastasin ma seda, et mul on ikka totaalne tõmme pikkade noormeeste/meeste poole.. See laulja on ju 191 cm pikk... Pole midagi parata :D
Aga lugu ise on see:
NII HEA!


Aga nagu öeldud, siis täna lähen tööle ja võtan veel viimast liiklusseadusest ja parkimisest ja ringist ja üldse kõigest, mida mul neljapäeval vaja läheb...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar