teisipäev, 20. november 2012

Until you've learned to drive, you've never really learned how to swear.

Ma olen ka endale üllatuseks täna üsna õnnelik olnud!

Miks küll?

Mul oli täna sõidutund või õigemini kaks, sest me teeme Kristjaniga 2x45minutit sõitu. Kuna mul on kõik vajalikud teadmised niiöelda omandatud, siis viimased tunnid on jäänud kõige kinnistamiseks. Ja mul oli täna väga FUN! Rallisime lihtsalt linna peal ja parkisime. Ja mul olid täna üsna perfektsed parkimised :D Noh, arenguruumi on veel küllaga, aga ma jäin endaga suht rahule! Mitte just selle parkimisega, mis kooli ees toimus, aga muuga küll :D Ja olgu, tunnistan, et sain teist korda oma sõiduõppe ajaloo jooksul ümber auto joosta, sest ma unustasin suunamärguande anda, kui hakkasin parkima ühes kohas ja ma ei suutnud 15 sekundiga välja ka mõelda, mis veateade on... Seega läksin jooksin ümber auto ja Kristjan naeris :D Esimene kord oli mul kooli ees, kui unustasin taaskord suunda näidata.. Ega kaks ilma kolmandata ei jää!
Rõõmsaks tegi see ka, kui Kristjan ütles: "Lisasõitude järgi praegu küll ei haise." Nii positiivne juu! :D 

Rallisime ära ja siis kooli ees hakkasime järgmist sõidutundi kirja panema. Küsib, et millal mul libeda- ja pimedasõit on. Ütlesin, et 12.detsembril. Vaatas mind uskmatu näoga.. "Miks nii hilja!??!" Et kas mul varem pole võimalik? Kas ma homme ei tahaks minna? Eee... Mul jooksis kokku, sest mul peaks homme olema kooli teooriaeksam. Siis ladus oma plaani mulle ette:
Lähen homme libeda- ja pimedasõidule, kindlasti on veel mõni vaba koht. Selle tõttu jääb küll teooriaeksam tegemata, aga seda võin minna tegema neljapäeval. Siis teeme veel 3x45minutit sõitu neljapäeva hommikul algusega kell 09:00. Pärast seda võingi minna eksamit sooritama, kui kukun läbi, siis lähen reedel uuesti. Siis saan ilmselgelt juba tehtud ja siis võtan ühendust Vadimiga (sõiduõpetaja, keda Kristjan kooli sõidueksamiks soovitas) ja panen kirja kooli sõidueksami. Kui veab, siis toimub see juba järgmine nädal. Oleneb kuidas tal aega on. Siis saan ilmselgelt selle ka ju tehtud. Ning siis ARK! Sellise plaaniga olevat nii umbes 100% tõenäosus veel see aasta load kätte saada. Minu enda plaaniga oli see suht võimatu nagu ma aru sain :D

Nii hea, kui teised inimesed ikka sinu eest ära mõtlevad :D Sina lihtsalt võta kätte ja tee ära.

Muidugi lõi see kõik mu plaanid segi, sest ma ju kavatsesin minna täna õhtul linnanoorte luulekava vaatama, aga tuli hoopis koju tulla ja hakata pimeda- ja libedasõidu loenguid kuulama. Kuulasin ära, sooritasin testid ja kirjutasin sekretärile, et tehtud. Et kas siis saan homme minna. Vastas, et jah, aga et ikkagi põhigruppi ei mahu, st et pean minema homme kella nelja asemel kell 2 Rakverre ja lähen Rakke grupiga koos Aserisse. Aga sessuhtes täitsa ükskõik (a kas te teate mida ükskõik tähendab? Mina nüüd tean :D), peaasi, et saan tehtud. Tegelikult on see libedasõit täitsa hirmutav, aga mind lohutab see, et kõik kiidavad seda ja ütlevad, et see on vinge kogemus :D Eks ma siis homme tunnen... Ja on kaks võimalust.. Ma kas olen iksaited nagu täna olen olnud või olen täitsa pahviks löödud ja ei ütle sõnagi :D

Ma ütlen, see nädal on ulmeliselt autokooline... Eile kuulasin kolm esmaabi loengut ära, kuus on veel kuulata + lahendasin teste. Testidega on ka nii, et mul vist läheb juba neljas ring selle liiklustestide vihikuga. Ja ei saa väita, et ma täitsa lootusetu oleksin :D Eelmisel kolmapäeval tegime autokoolis ka "proovieksamit" ehk siis 30 küsimust ja vaatasime kui valmis eksamiks oleme. Mul oli 3 vale, 2 võib olla.. Doom-doom-doom.. Aga ma olin parim tüdruk, hell yeah! :D
Täna käisin sõitmas ja kuulasin veel kolm loengut - 2 libedasõidu ja 1 pimedasõidu oma. Vist lahendan mõne testi ka veel...
Homme lähen siis teen need kaks ulmelist sõitu ära.
Neljapäeval lähen sõidan 3x45minutit + teooriaeksam + vähemalt kolm esmaabi loengut ära kuulata.
Reedel kuulan veel kolm esmaabi loengut ära ja teen selle suure testi kah ära. Siis on selle teoreetilise osaga korras.
Laupäeval on esmaabi praktiline osa. Ehk siis olen 6h autokoolis ja saan jälle nukku elustada. NIII LAHEE!!! Ma tegelt ka ootan seda!!! Kirnal oli see üks ägedamaid asju.. Ma nii mäletan seda kõike, huh! Nii palju emotsioone, nii palju naeru, nii palju sinikaid ja "surnud" nukke.. :D Õhtul pean tööle minema, seal ma eee.... Lahendan liiklusteste?? Selles pole mitte midagi imelikku, sest ARKi jaoks peab ka ikka teadmisi ammutama kuskilt. Niiet ega küll küllale liiga tee..

Ma tahaks praegu öelda, et ma olen enda üle uhke, aga ma ei tee seda veel, sest ma oskan asju ära needa. Ma olen uhke enda üle siis, kui ma olen tõesti saanud load kätte ja seda veel selle aastanumbri sees.
Aga ma olen siiralt rõõmus selle üle, et mu elus on hetkel autokool. Tänu sellele olen ma päris pikalt koos püsinud. See viib mõtted ära, sest autoroolis ei saa sa mõelda ja olla emotsionaalne.

Ja Helinal on õigus, autokooliaeg on väga vinge aeg!!!

Aitäh kõigile, kes minusse veel usuvad :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar