neljapäev, 22. november 2012

60/60

Ma olen taaskord nii õnnelik!!! Mul on nii hea olla.. Tänane päev on ikka täie ette läinud!!! Lisaks veel eilne.. No elu on üsna wonderful!

Eile käisin Aseris libeda- ja pimedasõidul koos Rakke gümnaasiumi abiturientidega. Ülivinged inimesed! Nagu ma Liinale juba tweetisin, siis Rakkest tulevadki väga vinged inimesed! Sellised huumorivennad ja suudavad iba ajada, ent siiski on intelligentsed olevused! Niiet ma sain sõitude vahepeal seal ikka muiata omaette (no, veidi nukker oli, et ma ei teadnud ju kedagi ja siis tiksusin seal omaette:D).

LIBEDASÕIT - valisin endale väga suurepärase õpetaja kõrvalistmele. Ta sai väga hästi aru, et tegemist on blondiiniga ja ei tasu oodata väga kiiret reageerimist. Aga asi on nii, et ma tegin küll paar piruetti, ent nii nüüd ka ei olnud, et kui läksin uuele ringile, siis eelmisest ringist õppust ei võtnud. Võtsin ikka küll!!! Ja vahepeal lausa üllatasin end! Ja ülesanded olid vinged.. Päris kõhedaks võttis ka vahepeal.. Et kui see reaalselt tee peal juhtuks... Ma elusees ei jõuaks reageerida nii nagu on õige... FUN oli! JA 45 minutit lendas kiiremini kui kunagi varem..SOORITATUD seega!

PIMEDASÕIT - julgen öelda, et raharöövel. Sõitsime Mannile otsa (sõiduõpetaja oli roolis) ja siis seisime puntras platsil ja vaatasime, kuidas on õige käituda pimedas. Ehk siis näidati ette, millal tuled ümber lülitada jne. Aga ise ei saanud midagi eriti teha. Aga seda lihtsam oli saada "SOORITATUD!"

Instruktorid ehk sõiduõpetajad on üliägedad! Ma olen ikka väga rahul OÜ Autosõiduga. Kõik on seal super!!!

Täna...

Mul oli hommikuks pandud sõiduaeg Kristjaniga.. 3x45 minutit.. Alates kella üheksast.. Uh jummel :D Küll me kruiisisime mööda Rakveret :D Eks ma ikka veidi loll olen veel, aga Kristjan usub minusse nii palju, et ütles, et ma olen valmis minema kooli sõidueksamile. Andis ka soovituse õpetaja osas. Homme helistan talle ja uurin, millal tal aega oleks minuga tegeleda. Siis ma pean sõitma Toyota Corollaga, täna jätsin oma truu Toyota Yarisega hüvasti, mille käigukangi ma aina vägistasin ja üldse.. millega ma olin üsna karm vahel. 19 kohustuslikku tundi on ikka väga kiirelt läinud... Nüüd ei saagi enam Kristjaniga sõita :( Täiega nukker oli, temaga oli nii lõbus ja hea. Tõesti, kui lähete autokooli, siis valige OÜ Autosõit ja kui saate võimaluse sõita Kristjan Sanderiga, siis haarake võimalusest!! Ta pani isegi minu sõitma!! Mitte, et ma täitsa valmis oleks, arenguruumi on ikka kohutavalt veel, aga siiski... Lõbus oli meil kohe mõnusalt täna.. Eks ma lõpuks juba väsisin, aga ega Kristjan kiitmisega ka kitsi pole.. Peaaegu oleksin saanud kolmandat korda ka ümber auto joosta, aga kuuendal sekundil tabasin ära, et polnud peeglit paika pannud :D Oleksin muidu saanud joosta samas kohas, kus üleeile :D

Pärast seda ülitoredat aega oli kohe kurb lahkuda... Läksin raamatukokku, kuulasin eilse loenguosa ära, lahendasin mõned testid ja hakkasin liikuma kooli suunas... Teooriaeksamile, kus ma eile ei saanud käia, kuna käisin Aseris libeda- ja pimedasõidul.
Närv oli sees ilmselgelt :D Karlo andis 4 testi kätte ja hakkasin lahendama.. Vahepeal oli küll tunne, et nüüd on vigu nagu sigu kartulipõllul. Aga tegin ära, ei hakanud midagi enam parandama ega midagi... Viisin ära.. Kristjan ilmus ka vahepeal sinna ja mu eilne libedasõidu instruktor oli ka.. Tegid nalja seal ja norisid mind, et kindlasti tegin maha kuskilt.. Ja siis Karlo ütleb, et seda testi on ju nii igav parandada... Ja mis välja tuli? 60 õiget 60-st... Kas ma olin õnnelik?!?!? OH HELL YES!!! Mu süda tagus nii kõvasti!!! Ma olin ikka väga õnnelik.. Ja ma olin isegi uhke enda üle! Ja ma olin tänulik neile inimestele! Mul oli seal nii tore!

Nüüd on mul siis ees veel esmaabi laupäeval, kooli sõidueksam loodetavasti järgmisel nädalal ja siis ARKi teooria- ja sõidueksam.. Ja siis olengi õnnelik lubadeomanik... Ma olen siiralt rõõmus praegu! Nii hea on olla õnnelik!!!

AITÄH KÕIGILE!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar