laupäev, 27. oktoober 2012

Töö ei karda kedagi...

Ma istun tööl.. ja valvan.. ja tiksun.. ja suu ei matsu...

Asi on nii, et hetkel on mul oma töötsükli kolmas vahetus käsil.. Tööl on jäänud olla veel ca 19h. Siis saab hakata kodu poole liikuma.. Selles kuus on mul jäänud tööl olla veel 24h + 19h. Ehk siis üks vahetus veel, mis saab alguse sel pühapäeval. Seega koosneb mu töötsükkel hetkel neljast hullust vahetusest. Miks hullust? Sest ma tulin tööle ja olin 24h, siis oli 24h vahe, siis tööle - 24h, siis vahe 24h, siis tööle - 24h, siis vahe ja siis tööle - 24h.. Ja siis kuni 3.novembrini ei pea oma nägu siia näitama.. Loodetavasti!
Aga tänu kuu lõpu viimasele lisavahetusele tulebki mul see kuu 8 vahetust, seega tuleb ka töötasunumber veidi kõrgem kui varem. Ja mis saab olla parem kui kena palk? Ega ei kurdagi, aga lihtsalt raha pole kuhugi panna (jaaa-jaaa, loll Eleri, raha pole kuhugi panna!! WTF!?!?!?!).. Lihtsalt.. Enam pole Läänemaale ja üldse Eesti peale asja, seega jääb ka bussipileti raha järgi.. Eks siis hakkan miljonäriks..
Aga hea on see, et töö võtab palju aega hetkel. Tööl olles ei saa ju igasuguste asjade peale mõelda, nii positiivne.. Aga kui aus olla, siis see töö, mida ma teen, ei vii küll mõtteid kuhugi eemale. Öeldakse ju kui on raske aeg, et töö viib mõtted eemale.. Noo see töö on vastupidine, see toob need kehvad mõtted just pähe.. Aga noh, see töö ka ju connected minu viimase aja probleemidega.. Poleks olnud VEKi, poleks praegu ka probleeme.. Aga ei vingu noh!
Eks ma topin oma raha autokooli.. Ja üldse.. Mul on kerge plaan... Kui ikka load tulevad ja mu töökoht veel uuel aastal säilib, siis muretsen endale auto ka.. Rikkur nagu ma olen... Aga kui peaks juhtuma see kõige hullem ja mu töökoht kaotatakse.. Noo siis on jama majas.. Ma küll ei kujuta enam ette, et ma peaksin kaheksast viieni tööl käima.. IGA ARGIPÄEV! Noo, mõeldamatu!! Nii hea on ju pea igal hommikul kümneni magada.. Ainult need ööd, mis tööl olen, jäävad lühikeseks.. Aga vähemalt mõne tunni ikka saab und. Aga siis? Siis ma peaksin juba õhtul kell 10 magama minema, et hommikul üles saada.. Samas, kui saaks selle sisse harjutatud, siis poleks võib-olla nii hull.. Sest elu mul nagunii pole ju. Aga ikkagi, see töökoht siin võiks ikka veel nii aastakese säilida.. Siis vaataks edasi... Praegu on küll suht mugav siin.

Oli mul veel midagi öelda?

Praegu tegin just oma kergelt olematu margi korrapidaja ees maha.. Aga õnneks mütsi alt paistsid blondid kiharad, seega ta andestas mulle.. Siin saab ikka ohtralt nalja ka.. Aga vahel peab seda ise tegema.. Eelistan seda, kui teised teevad.

Ja see F**ING lumi....PALUN MINE ÄRA!!! TAHAN AUTOGA SÕITA VEEL KUU AEGA ILMA LUMETA, SIIS VÕID MAHA TULLA JA JÄÄDAGI! AGA HETKEL OLEN VEEL LIIALT KOBA, ET SEDA LUND TALUDA AUTOROOLIS. AITÄH!

Viimases sõidutunnis sõitsin läbi kõik 16 Rakvere ringristmikku.. Ja fakt on see, et mida rohkem ma sõidan, seda hullemaks ma muutun. Aga mul tuleb olla vaid enesekindlam, sest kui juhtun enesekindlam olema, siis on kohe ka tulemus teine.. Olen seda tajunud juba.

Aga olgem muhedad,

E.

2 kommentaari:

  1. Ringteid on juurde tulnud :O minu ajal oli vähem :D Muidugi oli vähem :D Minu arust oli siis 11, kui ma autokoolis olin :D

    VastaKustuta
  2. Meil siin töötab ju ringteepede... Aga ei, ringteed on head.. Mulle meeldivad :D Paremad kui tavalised ristmikud.

    VastaKustuta