esmaspäev, 29. oktoober 2012

Kerge statistika... või matemaatika...

Et siis.. Kuidas kellelegi, aga teen pisipisi statistika oma hullust töönädalast.

Algus: 22.oktoober kell 19.00
Lõpp: 29.oktoober kell 19.00

Ühes seitsmepäevases nädalas on 168 tundi. Mõnikord võiks nädalas veidi rohkem päevi olla.
Selle ühe nädala jooksul tegin ma tööl 4 vahetust ära. Rohkem poleks lihtsalt võimalik olnud, kui siis ainult nii, et oleksingi seal elanud ja praegu hullem zombie kui ma hetkel olen (mu lauseehitusest jms on aru saada, et ma pole väga välja puhanud :D)
Igatahes... Nende 168 tunni sees veetsin ma tööl 96 tundi. Ja seda on veidi enam kui pool nädalamahust.
See tähendab, et mul jäi järgi 72 tundi ehk 3 ööpäeva. Sellest ajast magasin ma kodus ca 40 tundi. Pidi ju kuidagi magama ennast kaineks, kui tööl sai vaevu iga vahetus 4 tundi magada... Seega jäi mul järgi 32 tundi asjalik olemiseks. Ärge muretsege, ma polnud asjalik :D Ainus asjalik asi oli ehk autosõit, mis võttis 1,5 tundi... + emmega paar korda sõitmist (Tapale ja Tapalt koju - ca 1 tund; Rakvere kesklinna, Põhjakas, koju tagasi - ca 45 minutit sõitu). Järele jäi veidi alla 30 tunni... Noh, oleks ju võinud asjalik kah olla, aga ei jaksanud :D Tegelikult päris põnev. Ma arvasin, et ma olen surnud neljanda vahetuse lõpuks, aga ma ei ütleks küll, et ma nüüd eriliselt rohkem väsinud oleks kui muidu.. Eks muidugi hakkasid silmad juba töö juures märku andma, et tahaks magada.. Keegi oleks justkui reaalselt mulle liiva silma visanud.. Täpselt selline tunne oli vahepeal. Aga üldiselt on tööl hea, inimesed teevad ümberringi nalja ja nii on hea muule ka mõelda. Pluss lahendan ma töö juures liiklusteste... Täna lahendasin ära 32 testi ehk pooled testid, mis üldse selles testidevihikus on. Mitte, et need hästi oleks läinud :D 3 testi vist sain maksimumpunktidele :D

Oh, nüüd on kerge vahe tööst.. Ehk siis see kuu ma rohkem tööle ei lähe!! Jibidijee! Ja tegelt tahaks juba palgalipikut.. Ja homme hommikul on mul kell 10 juba sõit.. Et noh, oleks normaalne ennast homme välja magada, aga ei! Tuleb kell 8 juba ärgata, et sõitma minna. Ehk siis.. Täna kukun pärast meeleheitel koduperenaisi.. Neid ma pole ka juba 2 nädalat näinud.. Ja üldse, 2 nädalat tagasi umbestäpselt samal ajal olin ma nutuäärel, mõnekümne minuti pärast aga lahistasin nutta nagu ealeski varem...

Laupäeval saan sõita Tartusse ja sealt tagasi... Et siis hoidke eest! Üldiselt toimub mul sõidus taandareng, vähemalt meie autoga, sest nooo MOOTOR ON LIIGA NÕRK SELLE KERE JAOKS!!!:D:D:D Ja siis minu jalad ei tööta piisavalt hästi gaasi ja siduri vahepeal... :D Aga noh, täna õhtul kui emme Huljale mulle vastu tuli, siis lasi mul koju sõita.. Ei surnudki kordagi välja see auto.. Pühapäeva hommikul enne viaduktile sõitu suretasin auto oma 8 korda kindlasti välja kui mitte rohkem.. Ma juba kujutan ette, kuidas tagumiste autode juhid kirusid ja vandusid.. Oleks paar korda veel suretanud, siis oleks ilmselt molli ka saanud kelleltki :D

Aga ma lõpetan.. Mu kergest statistikast sai kiirülevaade.. Aga mis teha.. Juhtus nii :D Just sayin' - ma lähen tööle alles laupäeva õhtul!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar