neljapäev, 11. oktoober 2012

Autokool

Ma ei saa ja ma ei viitsi pikalt rääkida, aga ma olen ikka väga sisse võetud autoga sõitma õppimisest :D Päris hull lausa! :D Tahaks kogu aeg sõita lihtsalt!!! Kogu aeg vahin liiklusmärke, kuidas teised sõidavad, kuidas ema sõidab, kuidas mina sõidaksin.. ULME!! Ma tahaksin nii palju sõita!!! Ehk siis - ma olen juba kahes sõidutunnis käinud! Ei, siiski neljas... Sest me teeme korraga 2 x 45 min.

REEDE
Esimene sõidutund Kristjaniga (no nagu Helina soovitas teda mulle, soovitan mina teda teistele!!!! Amazing õpetaja!!! karm, aga suudab ehk isegi minusugusele sõidu selgeks teha :D ja ei karju kaa, teeb nalja pigem :D ).
Läksime kooli juurest platsile. Viskas mulle võtmed kätte, et mine autosse.. Eee.... Kuhu ma istun? Tahad platsile sõita? EIIII!!!! :D
Platsil...
Pikk vestlus...
Auto kapotialune.. Seal on 4 vedelikku, vot tak! :D Ja mootor on kaa.. Ja käigukast ka vist.. Ja sidur... Muu pole oluline :D :D Siis vaatasin tulesid kaaa.. Ega ma neil vahet ei teinud väga, siiani ei tee (noh, unustasin natuke ära ka vahepeal...). Siis vaatasin üleüldiselt autot, et oi kui ilus!
Autos sees.. Igasugused nupud ja kangid :D Tuledehoob ja kojameeste hoob.. Sain selgeks, mida kõigepealt teha kui autosse istun :D See vist ei unune nüüd.. Siis Tuleb sättida iste paika, peeglid paika, turvavöö loomulikult peale... Siis võib auto käivitada.. Selle auto puhul tuleb sidur enne alla vajutada, alles siis käivitub.. See on hea selpuhul, kui on lapsed ja neid millegipärast autosse lubatakse mängima (ma küll ei tea, miks peaks lubatama, meie majas küll sellist nalja polnud! said ainult katkiste autode roolis mängida :D).
Noo ja siis edasi noh... Ehk siis esimeses tunnis sain ma kuskil 20-30 minutit reaalselt autot liigutada.. Aga tõusult edasiminek ilma tagasilangemiseta tuli väga kenasti välja.. Mitte sugugi niimoodi nagu emmega raudteeülesõidul, kus pähklid hakkasid lendama :D
Tagasi kooli juurde sõitis ka Kristjan ise.. Ahjaa, käike õppisin ka tundma ILMA KÄIGUKANGILE VAATAMATA!!!! Aga see võtab siiski veel aega :D

KOLMAPÄEV ehk siis täna. (kell on mul praegu 23:57 ehk täna on veel kolmapäev....)
Kristjan sõitis veel kooli juurest platsile.. Platsil enam nalja polnud... Kohtade vahetus, kõik paika sättida enda järgi ja läkski sõiduks. Üks tiir platsil, kerge käikude soojendamine.. Ja siis sõitsimegi juba Lennukisse.. Kuna tegemist on õuealaga, siis EI TOHI SEALT NIISAMA LÄBI SÕITA! Ehk siis peab seal kas korra peatuma või parkima.. Aga mina muidugi sellele ei mõelnud siis, ma olin uhke oma teadmise üle kiiruse asjus :D Aga ARKis kukutatakse sellega läbi.. Salakavalad nad seal...
Okei, ajasime oma asju seal Lennukis ja sealt põrutasime mööda seda uut teed Põhjaka suunas.. Põhjaka poole ei läinud... Läksime hoopis sinna Moonaküla poole.. Ehk siis tiirutasin Moonakülas ja õppisin liiklust.. Põnev.. Paar korda pidi Kristjan ka pidurit katsuma ja rooli keerama :D
Moonakast suundusime läbi sama tee, mis tulime, tagasi.. Ehk siis olime juba seal varjupaiga juures tagasi ja juba ületasin raudteed :D Ise ka ei uskunud... Sealt panime Cash and Carryst mööda, ütles mulle et lähme Raja poe juurde, aga noh jah... ma ei tunnistanud suunda, seega ma ei saanud ka pöörata, tuli otse minna :D Ehk siis olin taas moonakas.. Ja sealt kuidagi sain minema ja tagasi mööda tuttavat teed.. Siis pöörasin sinna Näituse tänavale, möödusin Riina majast, läksin piiritustehase juurest eraka juurde, sealt Maxima tagant foori alla. .Ja foori all sain ka pms hakkama :D Mul võtab see kohalt minek aega :D :D 
Siis sealt läksime läbi Kastani puiestee, põhikooli juurest mööda Tartu tänavat kuni Linnuriigini.. Tuiasime linnuriigis.. Seal oli keeruline, sest kehtib parema käe reegel.. Noo olen tuutu natuke :D Linnuriigist läksime mööda seda haigla kõrval olevat tänavat pidi pikalt kuni eeee.... okei, must auk :D A no igatahes olin taas Kastani puiesteel.. Kiirus oli suur, ma ei julge ikka linnas 50ga sõita :D :D Ja siis olingi juba Aqva juures ja lõpuks kooli ees.. Ja ma pidin parkima seal.. JÄIN JOONTE VAHELE ILUSTI! Mission completed!!!

Igatahes olen ma täiega iksaited autoga sõitmisest ja tunnen juba, et kord võib minust asja saada.. Kui vaid inimesed minusse rohkem usuksid... Aga noh.. Mis neist teistest, peaasi, et ma ise usun ja SEDA MA TEENGI JUBA!!! Ma luban, et ma saan load selle aasta numbri sees kätte.. Kui ei saa siis.. Teen teile kõigile, kes te mulle seda meelde tuletate, tee välja :D:D

Praeguseks kõik mu autokooli memuaaridest, aga neid tuleb veel, LUBAN!!! Teen nüüd tööd edasi..

AHJAA!!! NB!! Reedest pühapäevani olen saare pääl ehk Saaremaal... Jüriga!!! Ja Madisega :D Ralli ja Jüri vanaema-vanaisa.. Khuuul! :D


BESOS, MIS AMIGOS!

4 kommentaari:

  1. Jee! Kristjan on täiega hea õpetaja! Teinekord tervita teda ja ütle, et ma pole omadega kuskile jõudnud ja tulen varsti sõitma! :D

    VastaKustuta
  2. Ta ise väidab, et ta pole hea, vaid karm... Aga eks ilu ole vaataja silmades :D
    Ja tervitan kindlasti :D Ta varsti teab kõiki inimesi, kes mu sõbrad/sõbrannad on, sest kõik on temaga sõitmas käinud :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vanad ajad tulevad meelde, aga ma pean ütlema, et sa said kiiremini linna kui mina. Ehk siis olid algselt paremal tasemel oma sõiduoskusega kui mina. :D

      Ja ma vaatan, et see väljategemise lubadus on sulle külge hakanud, hehe. Muidugi saad load kätte, kui vähegi vaeva viitsid näha ja asjaga ilusti vaeva näed. Mina küll usun sinusse endiselt.

      Kustuta
  3. Ma võin ju linnas sõita, aga usu mind.. Ma olin ikka päris hull, siiani olen.. Kui mitte koolis, siis emmega küll :D

    VastaKustuta