pühapäev, 21. oktoober 2012

A friend is someone who can see the truth and pain in you even when you are fooling everyone else.

When we first talked to each other
I knew we would always be friends.
Our friendship has kept on growing
And I'll be here for you to the end.

You listen when I have a problem
And help dry the tears from my face.
You take away my sorrow
And put happiness in its place.

We can't forget the fun we've had
Laughing 'til our faces turn blue.
Talking of things only we find funny
People think we're insane-If they only knew!

I guess this is my way of saying thanks
For catching me when I fall.
Thanks once again for being such a good friend
And being here with me through it all.

 Ehk siis... Ma tahaksin südamest tänada inimest, kes on mu kõrval olnud juba mõnda aega. Ta liitus minu sõprade listiga erakas ja on seal siiani. Koolis sai meil nalja, siis me pea aasta ei suhelnud kuid nüüd oleme suhelnud iga päev, hoiame teineteist oma eludega kursis ning naudime oma kvaliteetaega, kui saame taas koos laulda ja tantsida. Tüdruk, kes õpib füüsikat (asi, mida mina ei ole kunagi mõistnud ja mida ma ka kahjuks mõistma ei hakka), kes on pikk ja üliilus ning tark! Tüdruk, kes on terve selle nädala minu kõrval olnud sellest hoolimata, et ta on Tartus. Jah, ta oli Tartus, aga hoidis mind reaalsuses. Ma olin nii mõnigi kord tema peale kuri sellel ajal, aga praegu ma mõistan, et tema nägi kõike selgelt, minul olid klapid peas ja ma ei tahtnud näha seda, mis teeb kõige rohkem haiget. Kuid sellest hoolimata, et ma mõned korrad nähvasin ja lihtsalt ära kadusin, oli ta minu jaoks ikkagi olemas siis, kui ma tagasi tulin.. Kuigi tal on oma elu ja kool ning ta peab õppima palju, leidis ta esmaspäeva õhtul aja, et minu hüsteeriline kõne vastu võtta ja kuulata minu nutusegust juttu sellest, kuidas mind kohe maha jäetakse.. 

 Ta on tüdruk, kes hoolib minust nii palju, et ei pidanud paljuks mu emaga rääkida sellest, kuidas ta muretseb mu pärast. Tõsiselt, selliseid sõpru saab olla ainult üks ja ma olen ilmselt selle ühe leidnud, niiet ma ei lase temast lahti. 

 Lisaks sellele: 

A mother understands what a child does not say... 

Aitäh ka mu kallile emmele, kellega ma olen nüüd kordi lähedasemaks saanud.. Ehk siis: ei ole halba ilma heata! 

Anne Veski ja Marju Länik
Siga ja kägu
Topeltlõua omanikud..

Aitäh, et mul olemas olete!!!

 

2 kommentaari:

  1. Silmad läksid märjaks. Ma olin nii kindel, et sa olid vahepeal pahane mu sõnade peale ja kartsin, et saad pahaseks, et su emaga ühendust võtsin(ma tegelikult ei arvestanud sellega, et sa sellest teada saad), aga mul on hea meel, et sa nüüd mõistad, et ma tahtsin ainult head ja sul on ülivinge ema :)

    VastaKustuta