reede, 22. juuni 2012

Retrohoolikud on hoos!

Oiiiiii, ma olen juba nii ammu tahtnud kirjutada (noo, terve õhtu) ja alles nüüd jõudsin siia.. Ja sellest ei tule mitte midagi pikka ja mitte midagi informatiivset :D Ma lihtsalt pole praegu parimas olekus, et kirjutada siia.
EI, MA POLE ALKOHOLIUIMAS :D Lihtsalt.. ma olen nii iksaited ja õnnelik.. Noo, ilmselt mingid kanepitõmbajad on samasugused, aga erinevus selles, et ma olen ilma kanepita nii õnnelik ja hea ja tore :D :D Okei, sain aru, lähme asja juurde.


Summer '11 - RETROPIDU!
Hetkel on mu kuumim teema Retrolegend (29.-30.juuni Tallinna lauluväljakul)... Saate te aru, see on juba nii lähedal, põhimõtteliselt nädal veel...!?!? Ma lähen niii hoogu jälle, samamoodi nagu eelmisel suvel RetroFestiga... Ma olen täiesti RETROHOOLIK ja ei kavatsegi anonüümsetesse alkohoolikutesse minna! Ma tean, et suur tükk ajab suu lõhki, ent see on nii ligitõmbav... see... see.. VIP-pääse Retrolegendile.. Ma tean, et mul on sahtlis võidetud kutse Retrolegendile.. Aga see VIP-pääse oleks nii oluline... Ja ma teeksin kellelegi ju suure kingi, kui annaksin oma kutse ära... Niiet... Üllas mõte, või mis?! :D Aga jaaa, ma nii pingutan selle VIP-pääsme pärast.. Seega.. palun like pildile https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4141934677424&set=p.4141934677424&type=1&theater&notif_t=like
Ma ei tea, kas laikid aitavad midagi, aga hea on mõelda, et aitavad :D Aga noh... MA OLEN KÕIGE ROHKEM IKSAITED...








Ütleme, et tahtsin retrot....






...aga pingutasin vist üle...








... aga neil kahel pole nagu väga vigagi..








Mainin veel kiirelt ära, et riigieksamid läksid täiega aiataha :D:D Välja arvatud ajalugu, mis mind üllatas :D
Aga erialaeksami sain koondhindena 5 :D Super!!!! Nüüd jään oma lõpetamist ootama, mis on alles 29ndal.... Miks nii kaua pean ootama?!??!? Aga jah... Siis on ka Retrolegend..

Eelmine nädalavahetus oli mul.... omamoodi! Ma ei räägi sellest, sest mul on häbi.. Las ta jääb nende teada, kes teavad :D :D


Aga siis et ... homme on erakute lõpetamine.. Ma niii iksaited nende pärast kaa.. Nagu lõpetaks ise nendega koos :D :D

Aga siis et ... I LOVE MY LIFE!!!


(PS! Üks ülevoolav postitus... aga ma ju praegu armastan elada!, miks mitte seda teiega jagada?!?!?!)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar