pühapäev, 3. juuni 2012

60ndad & 70ndad

Mõtlesin, et teen maailmale teatavaks oma muusikamaailma, kus ma päevast päeva elan....

1962

The Contours - Do You Love Me

 Laul, mille avastasin vaadates filmi "Dirty Dancing"

1963

The Ronettes - Be My Baby

 Samuti filmist "Dirty Dancing"

1978

Boney M – Rasputin

Näidake mulle inimest, kes pole seda kuulnud...

 Kraftwerk – The Roborts

Eriti ei kuula, aga on hõivanud koha.

 Kraftwerk – Das Model

Alates 20ndast sekundist. Sama lugu, mis eelmise lauluga.

Queen - Bicycle Race

 Kuigi ma seda eriti ei kuula, on mul siiski Queeniga eriline side.

Tee Set – Linda Linda

Paljudele tuntud eestikeelsena, selle avastasin aga eile!


1979

Bee Gees - Tragedy


Ma armastan Bee Gees'i ühe mehe hääle pärast!
Üks bändiliikmetest suri hiljaaegu...

Blondie - Heart Of Glass


 Vaadake kui ilus Blondie oli!

Blondie - One Way Or Another




Donna Summer – Hot Stuff


No, see artist on ka läinud.

Secret Service – Oh Susie


Retrolegendil näeme, rsk!

Secret Service – Ten O'Clock Postman




See on siis minu playlist 60ndatest ja 70ndatest. Järgmisel korral saavad siin olema aasta 1980 ja 1981.








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar