esmaspäev, 11. juuni 2012

1982

Kätte on jõudnud aasta '82. Mida on toonud see aasta minu playlist-i? 

Mingi commercial


No, ma ei teadnudki, et loo esitaja on mustanahaline. Ja nagu see muudaks midagi! 


F.R.David - Pick Up The Phone 
Nonii, lõpuks hakkavad tulema lood, mida ma nii armastan. F.R.David-iga on lugu selline, et aastaid tagasi teadsin vaid lugu Words, ent nüüd sel kevadel kuulates üht teist laulu avastasin ma ka selle praeguse ja oi! kuidas ma olin vahepeal neist lugudest sõltuvuses! Lihtsalt vaimustava tunde tekitavad. Ja see mees! Oi kurjam, kui kena (vähemalt kunagi oli)! Ta on päris mitu korda ka Eestis esinemas käinud, et mina, va loll, ei ole ennast kätte võtnud, kuid järgmisel korral, kui ta oma jala Maarjamaa pinnale tõstab olen ka mina kohal! 


F.R.David - Words
See lugu on tõeliselt kaua mu playlistis/lemmikutes olnud. Just enne kui bussiga koju sõitsin, siis kuulasin ja noo! SUPER! Ma isegi ei oska seda tunnet kirjeldada, mis selle looga tekib. 


Gazebo - Masterpiece
Gazebo on ka 2 lauluga ennast minu playlisti trüginud ja seda AUga! Masterpiece ja I Like Chopin on lihtsalt hämmastavad palad! Ma ei saa sinna midagi parata, et ma kordan endale: "SIIS OSATI MUUSIKAT TEHA!" Ja nii ongi! 


Ricchi e Poveri - Mamma Maria
Võib öelda, et Retrolegend on tohutult kasuks tulnud, kuna olen avastanud nii häid lugusid! Üks kord kuulasin kohe järjest Ricchi e Poveri lugusid ja oi! kui palju tuttavaid ma leidsin! Niiet, super! Ja see lugu on ka ju eesti keeles olemas. 


Secret Service - Flash In The Night
Taaskord Retrolegendi süü, et seda lugu kuulan! Ma mäletan, kuidas nii umbes pool aastat tagasi see lugu mind üldse ei puudutanud, mul oli sellest nii ükskõik. Isegi mõtlesin, et kuidas nad seda kuulavad, see pole ju midagi erilist.. Ent aeg muudab... Küllap Retrolegend "sundis" seda mulle meeldima... 


Steve Miller Band - Abracadabra
Nonäed, kasu ka sellest blogimisest, nägin loo video ka ära! 


Tight Fit - The Lion Sleeps Tonight
HAHAHHAHAHA! Kui haige video! :D:D Ja see on nagu mingi lastelaul... Madagaskaris oli äkki? :D


Toto - Rosanna
Toto on vaimustav... absoluutselt!!! Ja selle loo videos võivad tähelepanelikud vaatajad näha Patrick Swayze-t jalga keerutamas (järjekordne lemmik). 80ndatel oli kõik seotud! Ma nii armastan seda ajastut! 


Toto - Africa
Milline rõõm on avastada tänapäeva muusikast 80ndate meloodiaid. Ehk siis ühes uues välismaa laulus on ka  kasutatud nüansse Africast. Ja Africa -  kui wonderful laul see on!?!


Yazoo - Only You

Yazoo ma avastasin vaadates ETV-st sarja ENSV. Kohe guugeldasin ja järjekordselt armusin sellesse loosse.


Yazoo - Don't Go

See pole nii hea kui Only You, kuid väärib siiski kohta playlistis.

Kõigest 13 laulu aastast '82 ja ma võin julgelt väita, et see polnud selle dekaadi parim aasta! Oodake vaid kui jõuan näiteks 86ndasse aastasse.. Siis tuleb kohe vist mitu postitust teha! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar