laupäev, 2. juuni 2012

Iga päevaga aina lähemale millelegi, mida oodatagi ei oska...

Janeli lõpetas lasteaia
No hellõuu!

Nädala tippsündmus oli Janeli lasteaia lõpetamine. Milline nostalgiatuur mulle sellega seoses peale tuli - ULME! 12 aastat tagasi lõpetasin ju mina selle sama lasteaia ja nüüd, kui Janeli alustab kooliteed, mina lõpetan selle tee mingis mõttes.
Lisaks sellele on Hulja lasteaia üks kasvataja seal töötanud ligi 27 aastat ja hetkel on ta kõige pisemate rühmas kasvatajaks, kunagi oli minu kasvatajaks. Ühel hetkel küsib mu isalt, et kes too neiu on, kas su õde? Isa vastab, et ei, mu vanim tütar. Ja noo, kasvataja ei uskunud.. Ta oli väga üllatunud, sest mina OLIN kunagi tema kasvandik... See oli võimas hetk!


II koha mu listis saab ajaloo riigieksam. Nüüdseks on see seljataga. Mul pole õrna aimugi, mis sealt tuleb, ma ei oska seda kommenteerida. Loomulikult oli see mulle raske. Ma õppisin igal õhtul umbes poolteist nädalat enne eksamit ja ma tundsin, et ma oleksin vajanud vähemalt tervet kuud, et see kõik soravalt selgeks saada. Mul oli väga hea materjal õppimiseks, niiet kui ma oleksin selle endale varem muretsenud, saaksin ma praegu kindlam olla eksami läbimises.. Aga oleks on sama hea kui poleks, seega ootame tulemused ära... Noh, mina ootan, mida teil ikka minu asjadest oodata :D



III koht kuulub neljapäevale, kui käisime oma kursuse ja kolme poisiga autotehnikute kursuselt Lõuna-Eestis.
Alustasime kõigile tuntud Taevaskojaga. Olin seal varem korra käinud perega, ent eile oli seal veel lõbusam, sest sain koos oma tüdrukutega nalja teha! (noh, tropid olid ka, aga las nemad olla omas mullis)

Jõin ka rasedaks tegevat vett...

Mu parimad! 1 on pildilt puudu! Ma asendan teda.

Järgnevalt suundusime... Põlva Talurahvamuuseumisse, kus jooksime endal kopsud välja, sest mängisime mingit maastikumängu. VÄGA KIHVT MÄNG! Ja me tüdrukutega tegime teistele pika puuga ära! Aga hea trenn nii füüsisele kui mõistusele. Soovitan kindlasti külastada seda kohta ja aega varuda, sest mängu mängides on keeruline kõike seda põnevat uurida.

Kolmas punkt oli Savi talu kuskil... Maanteemuuseumist Otepää poole äkki? Hurmioja vms oli külanimi...
Igaljuhul, sealne omanik oli küll väga sümpaatne proua, kes rääkis laialt oma tegemistest ja kuidas ta üldse maaturismini jõudis. PÕNEV! Kui ma kunagi 45-50 aastane olen, siis hakkan ka mõtlema turismitalule vms.

Lõpetasime me oma päeva Otepää seikluspargis. Minu jaoks oli see teine kord seal turnida. Esmakordsel käimisel oli mul ikka päris raskui 5.rajal, aga seekord ma ootasin ja ootasin, millal nüüd väga hirmsaks läheb... Ja nooo, rada sai enne läbi kui hirmsaks läks. Okei, sinna võrku hüppamine oli minu kõige hirmsam moment.. Ma lihtsalt ei suutnud end kokku võtta :D Aga tegin ikka ära. Ja siis 2 pikka õhusõitu.. JA ENERGIAT OLI TOHUTULT TERVE TAGASITEE!

Tagasitee oli nii lõbus, et mul on hetkel kõhulihased kergelt valusad.. Me lihtsalt naersime nii, et... noo pisarad väljas.

See on siis minu väike kolmik sellest nädalast (I know, nädal pole veel läbi, aga nädalavahetusel ma midagi tarka ja põnevat ei tee, sest koolitöid on veel).

Ahjaa, oleksin unustanud, et "Ma ei tule tagasi" taastusproovide periood on alanud! Juuli alguses võib taaskord näha seda menulavastust eelmisest kevadest. Ja Shakespeare' Company-ga läks TREFF-il hästi.. Mängisime õues ja oli vahva.. Aga võib-olla ma juba mainisin seda eelmises postituses? Noo, pilte pole ikka lisanud sellest!

Minu inimesed!
Lõpetuseks ütlen sõnad praegu käivast laulust: "Voyage, voyage" by Desireless

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar