teisipäev, 12. juuni 2012

"Ära muretse, Susie, tal on tore elu. Ta on suletud ideaalsesse maailma."

Alustuseks mainin ära, et 7.juunil sai mu armastatud emme 40!!! 
Mulle aga meenub sellega, et aina lähemale tuleb ka minu numbrivahetuse päev. Ja ma loodan, et ma olen võimeline seda ka vääriliselt tähistama! Aga eks näis.


Ma lähen ikka ajas tagasi, nagu mul kombeks on. 6.juunil käisime murdosaga näitekarahvast Karulas RT suvelavastust "Hullumaja suvepäevad Vaino Vahingu ainetel" vaatamas. Märkasin, et Tiinale pakkus väga nalja (loomulikult naersin ise ka), aga eks ta saabki paremini aru ju, haritum ja nii! See tähendabki, et inimesed, lugegem rohkem ja huvitugem kultuurist. Prototüüpe teades oleks ka minu elamus kordi suurem olnud. Üldiselt... RT näitlejad on kõige paremad näitlejad Eestis! Mul pole ühtki halba sõna. Peeter Rästas on lihtsalt üüüberandekas näitleja!  Ja küllap jääb mulle sellest etendusest kõige paremini meelde mootorsae-stseen. ULME! 
Minge vaatama ja ärge kartke sääski, nad kasutavad teid vaid hädamaandumiseks. Tegelt ka, need sääsed on väga vähe häirivad! 

Mida veel? 
  • ma sain täna taaskord korvi doonoripäevalt
  • grillimises-barbeques pandi lampi hinded välja ja liha saadeti koju
  • nädala pärast on erialaeksam
  • selle nädalavahetuse üritan ma võtta lebolt, sõbrannad! 
  • töökoht on nii hästi kindlustatud, minust saab tööinimene! 
  • MILLEGI LÕPP PAISTAB!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar