laupäev, 9. juuni 2012

1980-1981

1980

Barbra Streisand - Woman In Love


Blondie - Call Me


Diana Ross - Upside Down
Ei kuula eriti

1981

Falco - Der Kommissar
Mul pole rohkemat öelda, kui et MA ARMASTAN FALCOT!!!

Human League - Don't You Want Me
Don't, don't you want me!?

Kim Wilde - Kids In America
Oo, Retrolegend, ma nii ootan sind! 

Men At Work - Down Under
Minu meelest üks andekamaid bände 80ndatest 

Men At Work - Who Can It Be Now
Kas meloodia ei tule tuttav ette? "Miks sa mind piinad?"

Olivia Newton-John - Physical
Ilus naine ja almost minu Ööjooksu outfit :D

Ottawan - Hands Up
Ütlen vaid, et tehti kuradi andekat muusikat! 

Ricchi e Poveri - Sara Perche Ti Amo
Retrolegend... again! Suht iksaited neist! 

Rick James - Super Freak
Suht haige laul ja video 


Selleks korraks siis kõik. Minu ajastule on nüüd algus tehtud, järgmistel kordadel hakkavad aastad üksikute sissekannetena tulema, kuna järgnevad aastad olid lihtsalt nii vaimustavad, et minu playlistis on liiga palju laule... 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar