pühapäev, 26. veebruar 2012

Tark ei torma...




Ja hakkabki see meeleolukas kolmpäevak otsa saama.
See oli sõna otseses mõttes täis teatrit. 72-st tunnist veetsin ma Rakvere teatris/rahvamajas umbes 26 tundi ehk üle ühe ööpäeva. Aga ma ei kurda, OOOEI! See oli senise aasta kõige väsitavam nädalavahetus, aga ma võtan sellest ka väga palju kaasa!
Hea on teada, et minu ümber on nii palju ilusaid ja häid inimesi.
AITÄH, linnanoored, AITÄH, Shakespeare Company, AITÄH, Erni!


Ehk siis tegime action-teatrit, või noh, tegelikult ei tohtinud nii öelda.. Ma ei mäleta ka enam, kuidas selle kohta öelda tuli, aga ütleme siis, et nädalavahetus oli täis improvisatsioonilist actionit!
Lisaks sellele tegime Shakespeare Company'ga etenduse "Shakespeare kogutud teosed (lühendatult)" proovi. Ehk saab asja kaa, meil ju põhimõtteliselt nädal aega vee sisse laskmiseks :D Teksti võiks ka pähe saada... Aga tulge siis kõik ikka vaatama esikat, saab nalja ja saab ka mõelda :)

Kuna ma olen suur laip hetkel, siis ma lõpetan ja otsin endale koha, kus sliipida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar