pühapäev, 19. veebruar 2012

You can win if you want (Modern Talking)

Tundub, et ma jälle võitsin! :D Helistati mingi veerand tunni eest ja öeldi, et olin Tourestil (turismimessil) täitnud mingi asja... Ja õnn naeratas mulle. Võitsin seega midagi Saka mõisalt, ent ma ei tea mida :D Öeldi, et kuskil kahe nädala jooksul peaks minuni auhind jõudma... Nooo nice! Me gusta!



Aga jah, reedel oli päris tihe päev: turismimess, "Armastus tööpostil" II vaatus, Shakespeare Company proov, tüdrukuteõhtu Meriti, Ulla ja Krissuga Vinnis. Väga tegus päev oli :D

Eile oli ka proov ja täna on ka proov. Eilses proovis sai üks stseen veel lihvi ja mulle nii meeldib see stseen :D Oh, ma nii tahan, et see etendus valmis saaks ja et see tuleks välja nii kuis peab!

Aga täna on küll nõme ilm!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar