neljapäev, 1. märts 2012

"You miss 100% of the shots you don't take." Wayne Gretzky

Tere, märts, ainus kuu aastas!
Just, mõni nädal tagasi oli mul veel selline tunne, et kas aastas tõesti pole teisi kuid peale märtsi?!?! Kõik asjad pressisid ennast märtsikuusse ja ma tundsin, kuidas märts peaks olema minu jaoks 2 korda pikem, et ma saaksin kõik asjad rahuldavalt tehtud.
Aga miks ta siis nii complicated on...?
  • 2.märts - "Isade maa" kontroll (aga see on fun)
  • 2.-4.märts - peavad olema maailma kõige produktiivsemad proovid, sest aega on NII VÄHE!
  • 6.märts kell 16:00 - nö "Shakespeare kogutud teosed" kontrolletendus või siis nö vee sisse laskmine. Käivad kõlakad, et sellele on oodata RT näitlejaid... HEA MÕTE JAH! Palun, ära ole toores, palun!!!
  • 12.märts kell 9:00 - eesti keele koolieksam!!! HAKKAB TRALL PIHTA!
  • 12.-15.märts on kindlasti ka mõni proov, kuna poisid on Moskvast tagasi ja esikas ukse ees.
  • 15.märts kell --:-- - "Shakespeare kogutud teosed" esikas!!! On nii neetult kurb mõelda, et SEE ongi viimane lavastus linnanoortega, kus löön kaasa... Kaheksa lõbusat aastat jääb seljataha.
  • 17.-19.märts - Saaremaa miniteatripäevad ehk siis FESTIVAL!!! Minu viimane Saaremaa osalisena ja võib-olla üldse viimane festival.

VAHEAEG!

  • 23.märts - tagumine aeg lavaka avalduse saatmiseks. Ja tundub, et reede õhtul ootab mind ka Panoraam oma 80ndate stiilipeoga (aga see on fun).
  • 29.märts kell 9:00 - matemaatika koolieksam!!! Vot see on küll hirmus! Õnneks on enne seda vaheaeg, seega tuleb õppida, õppida, õppida!
  • 30.-31.märts - maakondlik kooliteatrite festival! Selgub trupp, kes pääseb riiklikule festivalile, mis sel aastal toimub Tallinnas.

Lisaks sellele kõigele olid varem mul veel peas, et 30.märts on eriala eksam, aga õnneks võeti mõistus pähe ja lükati juuni. + lugesin ma valesti lavaka kodulehelt ja arvasin, et eelvoorud toimuvad 27.märts-2.aprill. Õnneks tuli välja, et mul on siiski kuu aega varu jäänud.

Aga praegu, kui olen need kõik hirmsad asjad kirja pannud, tekkis tunne, et pole see mägi midagi nii suur, mida ületada tuleb! I can do it!

It is not the years in your life but the life in your years that counts.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar