esmaspäev, 6. veebruar 2012

For the fisrt time in awhile, she was truly happy. Then she remembered, she was drunk.



Kas täna ei ole mitte üks kaunilt karge ning tõeline Eestimaa talvepäev? Mulle küll meeldib! Päike piilub ja õrn tuuleke vuhiseb mööda põski. Nii hea ja kodune on!












Tegelikult ei tulnud ma aga selleks siia, et ilma kiita.



Peamiseks põhjuseks on laupäeval aset leidev üritus Tapal. Ma ootan sellelt nii palju, kuigi ei tohiks, sest siis võib olla pettemoment kordi hullem. Aga eks näis! Ehk loen ma sellest kuulutusest täitsa mööda ja saan selle 80ndate itaalia doskomuusikaga vastu pükse, aga ma tõesti loodan, et see tähendab "italo-disco't"... Ja kui tähendab, siis peaks see olema minule loodud!




Vaikselt siin outfititan ka asju.









JA VEEEL ÜKS KUUM UUDIS! Seda pole küll veel avalikkusele teada antud, kuid läbi salajaste kanalite olen ma kuulnud kõlakaid suvisest RetroFestist! Üpris kindel on, et see toimub taas! Varsti on ka esinejad teada ja siis hakatakse reklaamima, kusjuures üheks esinejaks pidavat olema Secret Service. Bändi kutsuti ka eelmise aasta RetroFestile, ent üks bändiliige kardab lendamist, seega jäi see neil ära. Ma ei kujuta ette, kuidas ta seekord siis kohale tuuakse :D



Mulle tundub, et ma suurema osa oma ajast olen drunk...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar