neljapäev, 2. veebruar 2012

Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Aga mina olen juba kolomandat päeva kodus - külmapühad!

Ja mida ma siis täna hommikul kooli Facebooki lehelt loen:

"Gümnaasiumi astmes ei ole seadusega ette nähtud „külmapühi“, olenemata temperatuurist. See kehtib ka kutseõppe kohta.Sotsiaalministri määrus lubab 1.-6. klassi õpilaste koolitunnid ära jätta, kui tegelikult toimiv õhutemperatuur on 20 miinuskraadi või madalam, ning 7.-9. klassis juhul, kui temperatuur on 25 miinuskraadi või madalam. Vanemate klasside õpilastele pole külmapüha ette nähtud."

Aga who cares? Nad ei saa tegelikult midagi teha. Kas nad tulevad mulle koju koolibussiga järgi, et ma ei peaks 26 külmakraadiga bussipeatuses passima 15 minutit? Veel enam, 26 kraadi on termomeetril, kuid õhus tuntav on 31... jääb ära! Aga noh, mida ma vingun, mul nagunii puudumistega probleemi pole ja arvatavasti ei tee nad koolis ka praegu midagi erilist, kui heal juhul on kohal 8 õpilast.


Teoreetiliselt oleksin ma pidanud nende päevade jooksul füüsikat õppima... ja kohe TÄIEGA! Nüüd kohe varsti on füüsika lõputest, mida võib võtta kui koolieksamit, sest see koondab enesesse kogu kutsekaaja materjali... Ja ma tegelikult olen nõrk füüsikas. Mis kõige hullem - lõputesti hinne läheb tunnistusele. Ei loe mingid jooksvad kontrolltööd jms, ainult lõputest. Niiet kui aastahinne tuleks muidu 5, siis lõputest võib kõik ära rikkuda ja tuua 3 või midagi veel hullemat. Ebareaalne!


Ahjaaa, mu läpakas sai korda.


Shakespeare Company rokib ka täiega... Ma kujutan ette, et kõik meie proovid on sellised huumorid nagu teisipäeval... Naera surnuks! Niiet hakake aega varuma meie esietenduseks... märtsis millalgi.



Aga noo siiski, ma loen raamatuid ka päris palju viimasel ajal.. Aga noh, eks eesmärk ole ka, niiet tasub pingutada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar