pühapäev, 28. august 2011

ÕNN on tagurpidi NNÕ!

Ma just enne avastasin, et see august on vist olnud mu üks produktiivsemaid kuid siin bloggeris... Eks oma rolli mängib ka see, et ma olen saanud endale toa, kus saan täiesti üksi olla (välja arvatud vaablased, kärbsed ja ämblikud ning kass, kes üritab läbi seina tulla)..

Nüüd võin öelda, et mul on läbitud "autosõit vol.2" ja "autosõit vol.3".
vol.2 oli reedel, kui emaga piimale läksime. Sõitsin piimale ja tagasi... Pärast seda sõitu oli küll tunne, et enam ma rooli ei istu!!! Aga noh, nutsin oma nutmised ära :D:D
vol.3 oli laupäeval, kui läksime Palamuse kanti filmitalgutele. Sõitsin kodust peaaegu Assamallani... Ja see ei olnud üldse jube!!! Ma suudan hoida kiirust ja käiguvahetuski paraneb! Eile oli kohe väga hea tunne pärast sõitmist!

Nüüd siis filmitalgutest.
Eile käisime perega Palamusel, kus toimusid tolle suure uue Eesti filmi eelviimased võtted (noh, filmil ei ole pealkirjagi veel). Osalesin massistseenis koos koeraga :DD Ta tõmbas tähelepanu, õujeee! See oli igati väsitav, aga huvitav kogemus! Kuidas pandi mass rahvast liikuma, amazing! Mingi 6 tundi läks kindlasti selleks, et saada purki äkki 10 minutiline osa filmist?? Hea seegi, kui nii paljugi näidataks :D
Ja sealt ma sain endale sõbrad kaaa... Oijaaa! Väga hull seltskond :D Aga vähemalt nad lõbustasid mind terve päev, mis ma nö üksinda pidin tuiama.. Poleks Gate'i kaasas olnud, poleks ma ka kutte leidnud :D:D:D

Tänase õhtu olen ma mossitanud, ise tean miks ja ei hakka seda kirjutama.. igaljuhul tuleb mul midagi sel teemal ette võtta või muidu....

Aga säragem edasi ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar